بازدید استاندار اصفهان از پروژه‌های عمرانی و زیرساختی فلاورجان

استاندار اصفهان در جریان سفر به شهرستان فلاورجان از زیرگذر ونهر و محور سیمان سپاهان_ مبارکه، اراضی ذوب آهن در شهرهای طاد، ونهر و اشترجان، خط راه آهن و مشکلات ارتباطی روستاها و ادامه جاده کمربندی جنوب غرب اصفهان از جاده سیمان اصفهان تا پل کلیشاد به صورت میدانی بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدرضا مرتضوی در لحظات ابتدایی حضور در شهرستان فلاورجان، ضمن حضور در گلزاری شهدای این شهر به مقام شامخ شهیدان والامقام فلاورجان ادای احترام کرد.

وی در ادامه به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و مدیران کل مرتبط از جمله مدیرکل راه و شهرسازی استان و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، از برخی پروژه‌های عمرانی و زیرساختی شهرستان فلاورجان بازدید کردند.

استاندار اصفهان در این بازدید از زیرگذر ونهر و محور سیمان سپاهان_ مبارکه، اراضی ذوب آهن در شهرهای طاد، ونهر و اشترجان، خط راه آهن و مشکلات ارتباطی روستاها و ادامه جاده کمربندی جنوب غرب اصفهان از جاده سیمان اصفهان تا پل کلیشاد به صورت میدانی بازدید کرد.

دیدار و ملاقات با خانواده شهید جاویدالاثر غلامحسین جعفری در شهرستان قهدریجان از دیگر برنامه‌های استاندار اصفهان در شهرستان فلاورجان بود.

همچنین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید ویژه شهرستان فلاورجان با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان در حال برگزاری است.

نشست با نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرستان فلاورجان نیز با حضور استاندار اصفهان و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری برگزار شد. ملاقات مردمی و شورای اداری مشترک استان و شهرستان از جمله برنامه‌های مهم شورای اداری استان به ریاست استاندار اصفهان در شهرستان فلاورجان است.‌

گفتنی است، بیست و هفتمین سفر شهرستانی استاندار اصفهان و شورای اداری استان به شهرستان فلاورجان صورت گرفت.

کد خبر 706508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.