اجرای بیش از ۳۳۰ طرح عظیم ملی با هدف خنثی‌سازی تحریم‌ها

فرمانده کل سپاه پاسداران یزد گفت: تا به امروز قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با اجرای بیش از ۳۳۰ طرح عظیم ملی در خنثی‌سازی تحریم‌ها نقش موثری ایفا کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، سردار حسین سلامی صبح امروز _ پنجشنبه دوم آذر_ در آئین ساخت بیمارستان ۱۲۸ تختخوابی الزهرا (س) در یزد با اشاره به تشکیل بسیج مستضعفین توسط امام خمینی (ره) اظهار کرد: بسیج مستضعفین در حقیقت نظام جمهوری اسلامی امنیت ملی کشور، عزت و شرف مسلمانان در کشورهای اسلام و جهان مستضعفان را تضمین کرد.

وی با بیان اینکه بسیج مستضعفین برای ملت ایران محقق‌کننده آرزوهای بلند و سرچشمه الهام و امید است، افزود: مقام معظم رهبری پس از دوران درخشان بنیان‌گذاری انقلاب اسلامی فصل جدیدی را در عصر پیچیده‌ترین توطئه‌های بشر علیه ملت ایران گشودند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مقام معظم رهبری به بسیج عزت و اقتدار بخشیدند و بسیج را در تمام ارکان جامعه هدایت کردند، خاطرنشان کرد: نتیجه مجاهدت و دلسوزی امروز شجره طیبه بسیج این است که امروز در بدنه جامعه نفوذ کرده و شاخه‌های آن در حال خدمت‌رسانی به ملت ایران است.

سردار سلامی ضمن تقدیر از همراهی و تلاش مسئولان استاندار یزد و تمام مردم شریف و متدین یزد با برنامه‌های بسیج، تصریح کرد: سپاه پاسداران در بازه‌های مختلف زمانی وظایف مهمی را برعهده گرفته و حامل بخشی از رسالت‌های الهی بوده است. سپاه موظف است راه را بر دشمنان در زمین، دریا، آسمان ببندد، صفحه زمین را محل دفن آرزوهای کوچک و بزرگ دشمنان انقلاب اسلامی کند.

وی اضافه کرد: سپاه این وظیفه را به خوبی در بازه‌های زمانی متعدد انجام داده است و امروز فراتر از مرزهای این سرزمین و هر نقطه‌ای حضور دارد، اگر دشمن بخواهد عزت و کرامت و شرف مسلمانان را مورد خدشه قرار دهد سپاه حاضر می‌شود و محل را برای سلطه دشمن تنگ و در نهایت بر دشمن غلبه می‌کند.

وی ادامه داد: وظیفه دیگر این نهاد را کمک به دستگاه‌های دیگر برای خنثی‌سازی توطئه‌های نرم و پیچیده دشمن ذکر کرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: دشمن تلاش دارد باورها و اعتقادات نوجوانان و جوانان این کشور را سست و معصومیت و مظلومیت نوجوانان ما را نابود کند تا ارزش‌های فساد آفرین خود را به‌عنوان هنجارهای جهانی در جامعه ما حاکم کند و ما در سپاه در این زمینه مسئول هستیم.

سردار سلامی یکی دیگر از وظایف سپاه پاسداران را نقش‌آفرینی مؤثر در تهدیدات کشور دانست و گفت: تحریم اقتصادی که دشمن به کشور تحمیل کرده است با هدایت حکیمانه رهبر معظم انقلاب، صبر و استقامت مثال‌زدنی ملت ایران و مجاهدت مسئولان، جوانان و دستگاه‌های متعدد کشور و نقش‌آفرینی سپاه بر اساس وظایفی که بر عهده داشت توانسته است این تهدیدها را که جدی است درهم بشکند.

وی اظهار کرد: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در این مسیر توانسته است با اجرای طرح‌های عظیم ملی جایگزینی مطمئن برای پیمانکاران خارجی باشد و تا به امروز قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا توانسته است با اجرای بیش از ۳۳۰ طرح عظیم ملی در خنثی‌سازی تحریم‌ها نقش مؤثری ایفا کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در این مسیر قرارگاه‌های محرومیت‌زدایی، سازندگی با اجرای طرح‌های کوچک در مناطق محروم و کم برخوردار نقش مکمل قرارگاه را در سازندگی این کشور بر عهده گرفته است و بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مجهز به پیشرفته‌ترین تجهیزات پزشکی و متخصص‌ترین کادر درمانی خواهد بود.

سردار سلامی افزود: امید است با همت مسئولان و اجرای باکیفیت و با سرعت به زودی شاهد بهره‌برداری از این بیمارستان باشیم. معماری بسیار زیبای شهر یزد شاهد شکوه تاریخی یک تمدن است. مردم سخت‌کوش یزد شایسته خدمت هستند و در این مسیر هر کمکی که لازم باشد انجام می‌شود.

کد خبر 706466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.