خوشحالی کاروان پاراآسیایی با دیدار مقام معظم رهبری تکمیل شد

پارادوومیدانی‌کار تیم‌ملی کشور گفت: پس از اینکه کاروان پارالمپیک ایران در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو به مقام نایب‌قهرمانی دست یافت و افتخار بزرگی برای ایران به دست آمد، به دیدار مقام معظم رهبری رفتیم و خوشحالی ما کامل شد.

علیرضا مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: طی چند سال گذشته پس از هر مسابقه‌ای در رده بزرگسالان چه در رقابت‌های پارالمپیک و چه در مسابقات آسیایی، افتخار دیدار مقام معظم رهبری را داشتم و این موضوع بسیار خوشحال‌کننده بود.

وی افزود: امسال هم پس از اینکه کاروان پارالمپیک ایران در مسابقات پاراآسیایی هانگژو به مقام نایب‌قهرمانی دست یافت و افتخار بزرگی برای ایران به عمل آورد، به دیدار مقام معظم رهبری رفتیم و خوشحالی ما کامل شد.

ملی‌پوش پارادوومیدانی کشور تصریح کرد: مراسم دیدار با مقام معظم رهبری با اجرای ورزش باستانی به عنوان ورزش اصیل ایرانی آغاز شد که شور و حال خاصی را به همراه داشت؛ سرمربی تیم‌ملی نوجوانان ورزش‌های زورخانه‌ای و بعضی از بازیکنان آن نیز اصفهانی بودند.

خوشحالی کاروان پاراآسیایی با دیدار مقام معظم رهبری تکمیل شد

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری طی صحبت‌هایی که سال‌های گذشته انجام داده بودند، باز هم از ورزشکاران حمایت کردند و فرمودند: «باید به شغل، معیشت و مسکن ورزشکاران رسیدگی شود» و گفتند: «ایران قوی، نیروی قوی می‌خواهد»؛ از این‌رو امیدواریم مسئولان مربوطه و دولت حمایت ویژه‌ای برای مسابقات سال آینده پارالمپیک و المپیک انجام دهند.

مختاری بیان کرد: اولین دیدار با مقام معظم رهبر را بعد از پارالمپیک توکیو داشتم، ایشان همان زمان نیز حمایت زیادی از ورزشکاران داشتند، که «زمانی که یکی از ورزشکاران خانم جانباز و معلول راجع به زندگی ورزشکاران صحبت کرد، مقام معظم رهبری به وزیر ورزش گفتند: شنفتی

به گزارش ایمنا، علیرضا مختاری هفته گذشته با حضور در خبرگزاری ایمنا، به شرح قهرمانی در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو و روند کسب سهمیه پارالمپیک پرداخت که در گفت‌وگویی با عنوان برایم در هانگژو معجزه اتفاق افتاد / حضور در حیطه مربیگری؟ هرگز وارد نمی‌شوم! منتشر شد.

کد خبر 706449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.