رسانه‌ها چشمان تیزبین و امین جامعه هستند

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به تاثیرگذاری رسانه در جامعه امروز، گفت: مسئولان باید با سعه صدر روحیه نقدپذیری خود را افزایش دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری امروز _چهارشنبه، اول آذر_ در دیدار جمعی از اصحاب رسانه استان کرمانشاه که در دفتر نمایندگی ولی فقیه برگزار شد، اظهار کرد: عرصه رسانه حوزه بسیار مهم و تأثیرگذاری است و به واسطه حضور در جایگاه‌های مختلف بر اهمیت این حوزه تاکید دارم.

وی افزود: رسانه چشمان تیزبین و امین جامعه و انقلاب اسلامی است، زیرا بدون هیچ‌گونه چشم داشتی واقعیت‌ها را منعکس می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: بنده حامی و پشتیبان عرصه رسانه در استان کرمانشاه هستم، زیرا معتقدیم اگر در جامعه بنا باشد اتفاقات مثبتی در حوزه فرهنگ، سیاست و اقتصاد و اجتماع رخ دهد، نیازمند فضای مثبت و نشاط‌انگیز هستیم.

غفوری تصریح کرد: رسانه می‌تواند بسیاری از آسیب‌هایی را که در جامعه رخ می‌دهد، پیش از وقوع شناسایی و به مسئولان و حتی مردم گزارش دهد تا موضوع خاصی در جامعه پدیدار نشود.

وی با اشاره به ضرورت نقدپذیری مسئولان، ادامه داد: مسئولان باید با افزایش روحیه نقدپذیری و سعه صدر پذیرای منتقدان باشند، هرچند ممکن است نقدی به طور کامل صحیح نیز نباشد، اما باید با رفتار مناسب دلایل را مطرح کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: البته نقد باید عالمانه، مستند، منصفانه و با انعکاس نقاط مثبت منفی باشد و نقدهای سطحی گره‌گشای امور نخواهد بود.

کد خبر 706335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.