هم‌افزایی مدیریت شهری با فعالان محیط زیست برای مطالبه جریان مستمر زاینده‌رود

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در جلسه با فعالان محیط زیست درباره هم‌افزایی برای اینکه بتوانیم یک مطالبه هوشمند، دقیق، منظم، قانونی و حقوقی در راستای تأمین حقوق شهر اصفهان و مطالبه از کسانی که ممکن است در راستای تأمین شرایط برای جریان مستمر زاینده‌رود کوتاهی کرده باشند، مباحثی مطرح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدامیر سامع شامگاه امروز _سه‌شنبه سی‌ام آبان_ در نشست هم‌اندیشی تبیین ابعاد حقوقی در حوضه آبریز زاینده‌رود اظهار کرد: در جلسه امشب میزبان گروه‌های محیط زیستی فعال شهر اصفهان و دغدغه‌مندان این حوزه بودیم.

وی با بیان اینکه این جلسه با حضور صاحبان اطلاعات و تجارب در زمینه محیط زیست و دغدغه‌مندان حیات، تمدن و فرهنگ اصفهان برگزار شد، افزود: در این گفت‌وگوی چهره‌به‌چهره، تبیین اطلاعات و شرایط موجود، ماموریت‌هایی که شورای اسلامی شهر برای خود در نظر گرفته و درباره هم‌افزایی برای اینکه بتوانیم یک مطالبه هوشمند، دقیق، منظم، قانونی و حقوقی در راستای تأمین حقوق شهر اصفهان و مطالبه از کسانی که ممکن است در راستای تأمین شرایط برای جریان مستمر زاینده‌رود کوتاهی کرده باشند، مباحثی مطرح شد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: امیدواریم این هم‌افزایی، تبیین و مطالبه به سرانجام برسد و با تشکیل کارگروه‌ها، یک اقدام منسجم انجام دهیم و نتایج مناسبی از آن شاهد باشیم.

کد خبر 706069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.