خدمت به مردم و جهاد تبیین زمینه‌ساز مشارکت حداکثری در انتخابات است

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: خدمت به مردم و جهاد تبیین دو عامل مهم در ایجاد مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد سید جواد هاشمی‌مهر امروز _سه‌شنبه سی‌ام آبان _ در نشست قرارگاه جهاد تبیین با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان انقلاب اسلامی و شهدای غزه، اظهار کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی به استناد قانون حق مداخله در انتخابات را ندارند، این خط قرمز ما است و به جد با این موضوع برخورد می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه جهاد تبیین یک وظیفه دینی، واجب و حرکتی لازم در عرصه حفظ هویت دینی و ملی است، افزود: خدمت به مردم و جهاد تبیین دو عامل مهم برای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات محسوب می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان به زمینه‌سازی برای مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید و خاطرنشان کرد: خدمت‌رسانی برای بالا رفتن مشارکت حداکثری بسیار ارزشمند است و اینکه ارباب رجوع بداند واقعاً دنبال انجام کار او هستیم باعث اعتماد و اطمینان بیشتر بین مردم می‌شود.

هاشمی مهر اضافه کرد: ما کارگزار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم و رفتار و عمل مدیران در مشارکت سیاسی قطعاً تأثیرگذار خواهد بود.

وی با بیان اینکه ۴۴ سال خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران به مردم صادقانه و جهادگرانه بوده‌است، تاکید کرد: گام دوم برای افزایش مشارکت در انتخابات، «جهاد تبیین» است که از هم‌اکنون کارگزاران نظام باید به این امر پایبند باشند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه یکی از برهه‌های حساس انقلاب اسلامی موضوع انتخابات است، افزود: تمام تلاش دشمن بر این است که انتخابات امسال یک انتخابات کم‌رمق باشد تا بتواند از آن سوءاستفاده کند.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری بر لزوم هوشیاری و پشتیبانی بیش از پیش مردم در صحنه انتخابات تاکید کرد و گفت: مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت چهار مقوله مهمی است که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید ویژه دارند.

وی تصریح کرد: وظیفه همه ما در جنگ ترکیبی دشمن، هوشیاری بیش از پیش و جلوگیری از بروز هرگونه شبهه و تردید با یک حرکت دسته جمعی برای رسیدن به قله است.

هاشمی‌مهر با بیان اینکه رویکرد دولت انقلابی سیزدهم توجه به ظرفیت‌های مردمی است، خاطرنشان کرد: نماینده عالی دولت در استان تلاش دارد از همه ظرفیت‌ها در خدمت مردم استفاده کند و باید از ظرفیت هیئت‌های مذهبی در زمینه جهاد تبیین استفاده شود.

وی افزود: در جهاد تبیین قصد و نیت کسب رضایت الهی باشد، چرا که اگر برای نصرت الهی قدمی برداریم مطمئناً استمدادهای الهی نیز شامل حالمان خواهد شد.

معاون امنیتی استانداری گفت: جهاد تبیین و آگاه‌سازی نوجوانان و جوانان نیاز به کار تخصصی دارد که حوزه رسانه‌ها و بخش هنر می‌تواند نقش مهمی در تبیین‌گری داشته باشد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: صدا و سیمای مرکز استان در جهت پخش برنامه‌های کاندیدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اقدام به تشکیل شبکه تلویزیونی محلی کند تا مردم از طریق این شبکه‌ها در جریان برنامه‌های نامزدهای انتخاباتی مور نظر خود قرار بگیرند.

کد خبر 705988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.