مدیران ورزشی مسئولیت خطیری در فراهم کردن فضای سالم دارند

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل گفت: با توجه به تاثیر گسترده‌ای که ورزش در جامعه دارد، مدیران می‌توانند با ترویج رفتارهای اخلاقی، پذیرش تفاوت‌ها و رفع تبعیضات نقش مثبتی در جامعه داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد امر به معروف و نهی از منکر، حجت‌الاسلام سیدابراهیم میرعباس‌زاده ظهر امروز _سه‌شنبه سی‌ام آبان_ در دیدار با مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل اظهار کرد: مدیران ورزش مسئولیت مهم و خطیری در فراهم آوردن فضای سالم و پویای ورزش دارند و با توجه به تأثیر گسترده‌ای که ورزش در جامعه دارد، مدیران می‌توانند با ترویج رفتارهای اخلاقی، پذیرش تفاوت‌ها و رفع تبعیضات نقش مثبتی در جامعه داشته باشند.

وی با توجه به تأثیر قابل توجه و مهم جوانان در جامعه، نقش اداره ورزش و جوانان را بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: آموزش جوانان درباره قضایای مطالبه‌گری و قانونی، ترویج اخلاق حسنه، پاسخگویی در قبال خطای نیروی کار، همچنین پاسخگویی در برابر مسئولیت‌ها مهم است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل خاطرنشان کرد: مدیران ورزش با تأثیرگذاری بر ورزشکاران، مربیان و هواداران می‌توانند نقش مهمی در امر به معروف و نهی از منکر داشته باشند، آن‌ها می‌توانند با ارائه الگوی صحیح و اخلاقی، به ترویج ارزش‌های اخلاقی و اجتماعی کمک کنند.

میرعباس‌زاده تصریح کرد: نقش ستاد امر به معروف و نهی از منکر در تربیت جوانان بسیار مهم است، جوانان به عنوان آینده کشور و جامعه، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به ارزش‌ها و اخلاقیات جامعه دارند؛ بنابراین تربیت آن‌ها به عنوان افراد منطق‌گرا و با اخلاق، مسئولیت بزرگی و سنگینی است، ستاد امر به معروف و نهی از منکر همواره جوانان را به کارهای خیر و خدمت به جامعه تشویق می‌کند و سعی دارد این قشر ارزشمند را از کارهای ناپسند و منفور دور نگه دارد تا زمینه‌های تقویت اخلاق و رفتار صحیح در جامعه فراهم شود.

وی گفت: در زمینه حجاب و عفاف در اماکن ورزشی و در میان ورزشکاران، همچنین در بین جوانان با توجه به حساسیت موضوع و تلاش دشمنان ایران اسلامی باید متولیان ورزش و جوانان به‌خوبی این محیط‌ها را مدیریت کنند و با یک رویکرد فرهنگی و آگاهی‌بخشی از نفوذ دشمنان در این بخش جلوگیری کنند.

کد خبر 705943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.