برنامه‌ریزی اشتغال‌زایی برای ۱۲هزار نفر در استان اردبیل

استاندار اردبیل از برنامه‌ریزی عملی برای ایجاد ۱۲ هزار شغل جدید در حوزه‌هایی از جمله کشاورزی، صمت، گردشگری و دانش‌بنیان تا پایان سال ۱۴۰۳، در راستای نهضت تکمیل زنجیره‌های پیشرفت استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، سیدحامد عاملی صبح امروز _سه‌شنبه سی‌ام آبان_ در نشست کارگروه اشتغال استان اظهار کرد: در راستای نهضت تکمیل زنجیره‌های پیشرفت استان اردبیل، ایجاد ۱۲ هزار اشتغال قطعی و پایدار در بخش‌های مختلف شامل کشاورزی، صمت، گردشگری و دانش‌بنیان استان اردبیل تا پایان سال ۱۴۰۳ برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: جزئیات برنامه ایجاد ۱۲ هزار اشتغال قطعی و پایدار در بخش‌های مختلف استان اردبیل مشخص بوده و یک برنامه کاملاً میدانی و عملی است.

استاندار اردبیل تصریح کرد: یکی از برنامه‌ها در استان اردبیل توسعه و ارتقای بنگاه‌های اقتصادی کوچک و متوسط و کمک به افزایش ظرفیت بنگاه‌های اقتصادی بزرگ است که باید اقدامات لازم در دستور کار باشد.

عاملی تاکید کرد: اشتغال‌زایی در هر بخش، در همه سطوح جامعه به‌شکل مستقیم و غیرمستقیم تأثیرگذاری قابل توجهی دارد که یکی از این تأثیرات، افزایش سرانه درآمد استان اردبیل خواهد بود.

کد خبر 705897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.