هیئت بنی‌فاطمه(س) میزبان مداحان کشوری است

مراسم عزاداری ایام شهادت حضرت زهرا(س) در فاطمیه اول با مرثیه‌خوانی مداحان سرشناس کشورمان به مدت ۵ شب در هیئت بنی‌فاطمه(س) اصفهان برگزار می‌شود.

جواد ابوطالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حسینیه بنی‌فاطمه (س) سال‌های گذشته در ایام فاطمیه اول برنامه اقامه عزاداری داشته و سال جاری نیز روند برنامه به این صورت است.

وی با بیان اینکه ۶۷ سال است که هیئت بنی‌فاطمه (س) مراسم قافله عزا را برگزار می‌کند و امسال نیز به رسم سال‌های قبل در روز شهادت حضرت زهرا (س) که ششم آذر است، این قافله عزا در مسیر بازار به راه می‌افتد، افزود: این قافله صبح شهادت از حسینیه بنی‌فاطمه (س) حرکت می‌کند و در مدرسه علمیه صدر بازار با اقامه نماز ظهر و عصر توسط آیت‌الله مهدوی خاتمه می‌یابد.

مسئول فرهنگی هیئت بنی‌فاطمه (س) با بیان اینکه در این حسینیه پنج شب روضه فاطمیه برپا است، تصریح کرد: این مراسم یکم آذر آغاز می‌شود و سخنران مراسم نیز حجت‌الاسلام ماندگاری است.

ابوطالبی با اشاره به اینکه در این پنج شب یک تا دو مداح و مهمان ویژه حضور خواهند داشت، افزود: لازم به ذکر است که در شب اول هیئت میزبان مهدی رسولی، شب دوم سعید حدادیان، شب سوم صابر خراسانی و در شب شهادت نیز میزبان مهدی رعنائی خواهیم بود.

وی با یادآوری بر مسائل اخیر غزه گفت: شب دوم را ویژه به شهدای غزه اختصاص دادیم؛ در همین راستا میزبان خالد قدومی، نماینده حماس در جمهوری اسلامی خواهیم بود.

هیئت بنی‌فاطمه(س) میزبان مداحان کشوری است

به گزارش ایمنا، مراسم عزاداری هیئت بنی‌فاطمه (س) از یکم تا پنجم آذر به مدت پنج شب ساعت ۱۹:۳۰ در حسینیه این هیئت واقع در خیابان ابن‌سینای اصفهان برپا می‌شود.

کد خبر 705877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.