واکنش فضائلی به سخنان اخیر معاون اجرایی رئیس‌جمهور

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب اسلامی به سخنان اخیر معاون اجرایی رئیس‌جمهور که گفته بود «دولت، نوکر ولایت است» واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی فضایلی به سخنان اخیر «محسن منصوری» معاون اجرایی رئیس‌جمهور که گفته بود «دولت، نوکر ولایت است» واکنش نشان داد.

فضایلی در واکنش به سخنان منصوری جمله‌ای از رهبر انقلاب را در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرد و نوشت: «رهبر انقلاب: فلسفه وجود بنده و امثال بنده و دیگر مسئولان، خدمت است. ما نوکر و خدمتگزار مردم هستیم. اعتبار و آبروی ما به این است. اسلام این را برای ما معین کرده است. ما حقی به گردن مردم نداریم؛ مردم به گردن ما حق دارند.»

واکنش فضائلی به سخنان اخیر معاون اجرایی رئیس‌جمهور

به گزارش ایمنا، معاون اجرایی رئیس‌جمهور روز گذشته در اختتامیه نمایشگاه «روایت پیشرفت» طی سخنانی اظهار کرد: «دولت آیت‌الله رئیسی بساط حاکمیت دوگانه را از کشور جمع کرد. ما یادمان نمی‌رود زمانی در دولت‌های قبل از ما، رؤسای جمهوری داشتیم که وقتی از کشور خارج می‌شدند، نگران کشورفروشی این‌ها بودیم. نگران این بودیم که بروند توافقاتی کنند که سال‌ها مجبور شویم هزینه این توافقات را بدهیم. ما دیدیم دولت‌هایی که هر روز مقام معظم رهبری هر فرمایشی داشتند، هر راهبردی را بیان کردند، این‌ها آمدند فردایش عکس آن را مصاحبه کردند و سر و دست گرفتند. امروز در کشور حاکمیت دوگانه وجود ندارد. دولت خودش را در مقابل مقام معظم رهبری عددی نمی‌داند. خودش را صفر می‌داند. خودش را نوکر ولایت می‌داند و بساط این حاکمیت دوگانه که در برخی دولت‌ها شکل گرفته بود، برچیده شد.»

کد خبر 705708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.