بهره‌برداری از تئاتر شهر قزوین تا دهه فجر

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین گفت:‌ پروژه تئاتر شهر با تجهیزات به روز و باکیفیت تا دهه مبارک فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

قاسم اللهیاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین با اشاره به برگزاری هفتمین دوسالانه ملی خوشنویسی قزوین و اینکه همه برنامه‌های دستگاه‌ها باید برای تقویت پایتخت خوشنویسی کشور باشد، اظهار کرد: تمامی دستگاه‌های فرهنگی باید برای ماندگاری و تقویت پایتخت خوشنویسی قزوین تلاش کنند و همه دستگاه‌ها و مدیران با هم افزایی و مشارکت در این مسیر اقدام کنند.

وی با اشاره به اهمیت حوزه فرهنگی به عنوان زیرساختی اساسی در کشور گفت: توجه به برندینگ در حوزه‌های فرهنگی هنری و گردشگری کمک زیادی به موفقیت در این عرصه خواهد کرد بنابراین تمامی ابزارها باید در کنار این موضوع به کار گرفته شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین از مشارکت و تعامل شورا و مدیریت شهری قزوین در اجرای برنامه‌های مشارکتی فرهنگی هنری و قرآنی با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خبر داد و افزود: در این راستا هم تاکنون اقدامات خوبی در حوزه فرهنگی از سوی این نهاد صورت گرفته است و در ادامه مسیر هم آمادگی همکاری و تعاملات دوسویه هستیم. همچنین می‌توانیم استودیو شهر که بسیار کامل و مجهز است را برای ضبط صداهای ماندگار اذان و قاریان قرآن اختصاص دهیم.

اللهیاری همچنین با اشاره به مراحل تکمیل پروژه تئاتر شهر گفت: برای رفع کمبود زیرساخت در حوزه فرهنگ شهر قزوین ایستاده‌ایم و تمام تلاش خود را به کار بسته‌ایم و در این راستا هم پروژه تئاتر شهر با تجهیزات به روز و باکیفیت تا دهه مبارک فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

این عضو شورای شهر قزوین تأکید کرد: ضرورت دارد تا در نشستی ویژه زمینه همکاری‌های مشترک میان شورا و مدیریت شهری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مورد بررسی قرار گیرد تا موارد نهایی شده به مرحله اجرایی برسند.

وی ادامه داد: باید برای تمامی برنامه‌های فرهنگی افق حرکت و یک برند ترسیم شود تا بتوانیم با هم‌افزایی و مشارکت برای رسیدن به آن افق برنامه‌ریزی و تلاش کنیم و با ترسیم افق حرکت در برنامه‌های فرهنگی می‌توانیم همه با هم و در حول یک محور برنامه‌ها را پیش ببریم و آنها را در سطح کشور معرفی کنیم.

کد خبر 705525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.