۱۹۰ پرستار حامی ایتام اردبیلی هستند

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: ۱۹۰ پرستار در قالب طرح اکرام حمایت از ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل را بر عهده گرفته‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا علیرضا حسین‌نژاد عصر امروز _یکشنبه بیست‌وهشتم آبان‌ماه _در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۱۹۰ پرستار نیکوکار با مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین از فرزندان خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل حمایت می‌کنند.

وی افزود: پرستاران نیکوکار حمایت از ۲۲۰ یتیم و محسنین را بر عهده دارند که ماهانه به صورت نقد و غیرنقد کمک‌های خود را به دست فرزندان معنوی خود می‌رسانند.

حسین‌نژاد با اشاره به اینکه پرستاران در قالب مسئولیت اجتماعی خود، در کنار یاری‌رسانی به بیماران تلاش می‌کنند بخشی از هزینه‌های زندگی ایتام و محسنین را رفع کنند، بیان کرد: اهمیت مشارکت آحاد مختلف مردم برای حمایت از ایتام و محسنین بسیار بالا است تا آنها آینده بهتری داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه پرستاران نیک‌اندیش با یتیم نوازی و مهرورزی خود، جلوه زیباتری را به همبستگی اجتماعی می‌بخشند، گفت: همواره پرستاران صبر، ایثار و انسانیت را به نمایش گذاشته‌اند و باید قدردان اقدامات آنها در مراحل مختلف زندگی باشیم.

وی خاطرنشان کرد: با وجود شرایط سخت اقتصادی، همیشه شاهد رشد کمک‌های مردمی به نیازمندان به ویژه ایتام و محسنین هستیم تا پشتیبانی‌های مالی از آنها انجام شود.

حسین‌نژاد افزود: حس نوع‌دوستی و احساس مسئولیت مردم استان اردبیل در انجام امور خیر و کمک به افراد بی‌بضاعت و نیازمند بسیار ستودنی است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل در بخش پایانی سخنان خود یادآور شد: مردم خیراندیش استان می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد و یا ثبت‌نام در سامانه اینترنتی ekram.emdad.ir ایتام و یا فرزندان مشمول طرح محسنین را بیش از پیش یاری کنند.

کد خبر 705505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.