تسهیل قوانین برای تسریع مشارکت سرمایه‌گذاران در پروژه‌های شهری اصفهان

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: بررسی روند اجرای پروژه‌های مشارکتی جاری و مشکلات موجود، همچنین اجرای آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی مراجع ذی‌صلاح در فرایندهای شناسایی و انتخاب سرمایه‌گذران انجام می‌شود.

مسعود حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن بررسی روند اجرای پروژه‌های مشارکتی جاری و مشکلات موجود و تاکید بر ضرورت اجرای آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی مراجع ذی‌صلاح در فرایندهای شناسایی و انتخاب سرمایه‌گذران اظهار کرد: تمرکز بر فرایندهای مناقصه، مزایده و تعمیم آن به پروژه‌های مشارکتی موجب بروز مشکلات فرایندی در طی مراحل شناسایی و انتخاب سرمایه‌گذار در پروژه‌های شهری شده است.

وی افزود: بعضی ماده‌ها و بندهای آئین‌نامه از جمله نگاه پیمانکاری به پروژه‌های سرمایه‌گذاری، مشخص‌نبودن فرایند فراخوان‌های یک مرحله‌ای و وجود نداشتن سازوکار ترک تشریفات در پروژه‌های مشارکتی، اجرای این فرایندها را با موانعی مواجه ساخته و ضرورت دارد با اصلاح بعضی موارد قانونی این چالش‌ها مرتفع شود.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: مقرر شده است در راستای حل چالش‌ها و مشکلات پروژه‌های مشارکتی شهرداری اصفهان، نشست‌های مشترکی به‌صورت مدون برگزار و اقدامات اصلاحی انجام شود.

کد خبر 705339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.