مدیر پایگاه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی معرفی شد

فردین عینی به عنوان مدیر جدید پایگاه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی معرفی و از زحمات مهدی حیدری‌وند مدیر سابق این پایگاه تقدیر شد

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، عصر امروز _شنبه بیست و هفتم آبان ماه_طی مراسمی در محل مجموعه جهانی بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی فردین عینی به عنوان مدیر جدید این پایگاه جهانی معرفی و با اهدای هدایایی از زحمات مهدی حیدری‌وند مدیر سابق مجموعه جهانی شیخ صفی تقدیر شد.

حسن محمدی ادیب در این مراسم معارفه گفت: اهمیت مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی بر هیچ کسی پوشیده نیست و مدیریت این مجموعه وظیفه سنگینی برعهده دارد که امیدوارم در حضور مدیر جدید شاهد اتفاقات خوبی در این پایگاه جهانی باشیم.

حسن محمدی ادیب افزود: حکم حکومتی مقام معظم رهبری درمورد این مجموعه که در سفر به اردبیل در سال ۱۳۷۹ انجام شده است یک امتیاز ویژه برای مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی محسوب می‌شود و بر همین اساس به دنبال اختصاص ردیف بودجه ویژه برای این مجموعه هستیم که در وزارت میراث‌فرهنگی نیز مورد موافقت قرار گرفته است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل تاکید کرد: این مجموعه در حدی که باید معرفی نشده است و مدیریت جدید باید برنامه‌های جدی درمورد معرفی این اثر و محتویات معنوی و فرهنگی آن داشته باشد که در این راستا استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش می‌تواند مؤثر باشد.

وی همچنین با اشاره به اهمیت فعال بودن هیأت امنا و شورای راهبری مجموعه، ادامه داد: جلسه هیأت امنا و شورای راهبری مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی باید به صورت منظم برگزار شود تا موضوعات مرتبط با این مجموعه در جلسات بررسی و تصویب شوند که مدیر جدید پایگاه در این مورد اهتمام خواهد داشت.

کد خبر 705156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.