اجرای دو هزار و ۳۰۰ برنامه در هفته بسیج هدفگذاری شد

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: اجرای دو هزار و ۳۰۰ ویژه برنامه ورزشی، اجتماعی و فرهنگی در هفته بسیج این استان هدفگذاری شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از اراک، سردار محسن کریمی بعد از ظهر امروز -شنبه بیست و هفتم آبان ماه -در جمع خبرنگاران اظهارکرد: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج ۲۹ آبان تا پنج آذرماه برنامه‌های متعددی در استان برگزار می‌شود.

وی افزود: مهمترین برنامه هفته بسیج استان مرکزی، دیدار شماری از بسیجیان برجسته در پنجم آذرماه با مقام معظم رهبری است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی، برگزاری رزمایش بسیج همزمان با سراسر کشور، قدردانی از ۵۰۰ هنرمند در برنامه‌های فرهنگی و توزیع ۲۳۰ سری جهیزیه را از جمله برنامه هفته بسیج در استان مرکزی برشمرد.

وی گفت: محرومیت‌زدایی مددجویان کمیته امداد، بهزیستی و سایر اقشار نیازمند، لایروبی قنوات و ساخت کانال آب کشاورزی از مهمترین برنامه‌های این هفته است.

سردار کریمی ادامه داد: سال گذشته آبرسانی به ۶۷ روستا انجام شد و امسال هم ۱۶۰ طرح آبرسانی با کمک دستگاه‌های مختلف اجرایی درحال انجام است.

وی از راه اندازی ۷۶۰ صندوق قرض‌الحسنه با سرمایه مردمی در حوزه توانمندسازی محرومان خبرداد و افزود: سپاه در ایجاد اشتغال، گام‌های بزرگ برداشته است و در همین راستا نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در نقاط مختلف استان در این هفته دایر می‌شود.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی، شعار هفته بسیج امسال را امید ملت ایران اعلام کرد وگفت: سال گذشته همه کشورها با استفاده از ظرفیت رسانه‌ای گسترده، علیه ما بودند اما اکنون شبکه من و تو در حال تعطیلی است و این نشان می‌دهد که دشمنان از فعالیت بر علیه جمهوری اسلامی نتیجه عکس گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه هر کسی دلش برای کشور و انقلاب اسلامی، می‌تپد و برای کشور متحمل تلاش و زحمت می‌شود، بسیجی است گفت: بسیج قبل از آنکه سازمان و نهاد باشد، یک تفکر انقلابی است تا در میدان کارزار، مقابل دشمنان ایستادگی کند.

سردار کریمی افزود: امپراطوری رسانه‌ای در طوفان الاقصی در اختیار استکبار است اما از ظرفیت خبرنگار مردمی در غزه استفاده شد و آنان کار عظیم انجام دادند و افکار عمومی را بیدار و در این راه ۵۰ خبرنگار مردمی به شهادت رسیدند.

وی از فعالیت یک هزار و ۲۷۰ گروه جهادی در استان مرکزی خبر داد و گفت: گروه‌های جهادی در استان مرکزی با تخصص‌های مختلف در مناطق محروم به مردم خدمات رسانی می‌کنند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: منازل مسکونی متقاضیان را برخی از گروه‌های جهادی در مدت ۳۵ تا ۴۰ روز ساخته و تحویل می‌دهند.

وی تصریح کرد: همه وظیفه داریم در حوزه جهاد تبیین که از مطالبات مقام معظم رهبری است، اثر گذار باشیم و منویات رهبری را اجرا کنیم.

کد خبر 705140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.