رزمایش اقتدار بسیجیان کردستان با حضور ۲۴ هزار بسیجی برگزار می‌شود

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، رزمایش اقتدار بسیجیان استان کردستان با شرکت ۲۴ هزار بسیجی در روز جمعه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سنندج، سردار امان‌الله گشتاسبی بعدازظهر امروز _شنبه بیست‌وهفتم آبان_ در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کردستان اظهار کرد: امسال در حوزه بسیج یک نگاه تحول‌گرا نسبت به سال‌های گذشته داریم و رویکرد برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج با سه رویکرد جهاد تبیین، جهاد امیدآفرینی و جهاد خدمت خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه کلیدواژه بسیج، امید ملت ایران است، افزود: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، یک هزار و ۳۹۶ برنامه در قالب ۶۳ عنوان و ۹۶ برنامه شاخص استانی و شهرستانی در استان کردستان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان ادامه داد: در این راستا هفته گذشته بیش از ۵۰۰ فقره جهیزیه به نوعروسان استان اهدا شد و همایش بزرگ تجلیل از عشایران و گله‌داران استان کردستان نیز برگزار شد.

سردار گشتاسبی اضافه کرد: ۸۸ یادواره شهدا تا پایان هفته بسیج در نقاط مختلف استان برگزار می‌شود و افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی از دیگر برنامه‌های هفته بسیج خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه همایش و رزمایش اقتدار بسیجیان استان نیز با شرکت ۲۴ هزار بسیجی در روز جمعه برگزار خواهد شد، گفت: جلسه با ماموستایان استان کردستان، برگزاری همایش سراسری دختران حاج قاسم و دیدار نمایندگان بسیج استان با رهبر معظم انقلاب از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان تصریح کرد: برگزاری نشست‌های تبیینی در محیط‌های دانش‌آموزی و دانشگاهی، دیدار با خانواده معظم شهدا و سایر اقشار مختلف جامعه، جشن‌های گلریزان و آزادی زندانیان، همایش پیاده‌روی و نشست‌های شعرا و محافل شعر از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج است.

سردار گشتاسبی خاطرنشان کرد: بیش از ۴۰۰ هزار نفر در استان کردستان در دو بخش برادران و خواهران عضو بسیج هستند و در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کنند.

کد خبر 705110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.