آزادگان در سراسر جهان جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند

امام جمعه بجنورد با اشاره به جنایات رژیم کودک‌کش رژیم صهیونیستی گفت: مردم آزاده در سراسر دنیا این ظلم و کودک‌کشی را محکوم می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام رضا نوری امروز _جمعه بیست‌وششم آبان_ در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: بهترین الگو برای پرستاران حضرت زینب (س) است و این عزیزان با تاسی به این اسوه صبر، استقامت و بصیرت در مسیر خدمت‌رسانی تلاش مضاعف داشته باشند.

وی افزود: پرستاری یک شغل مقدس است و بسیاری از پرستاران ایران به مانند حضرت زینب (س) که در موقع بحران پرستاری عزیزان خود را انجام می‌داد، در دفاع مقدس و بلایای طبیعی در حال خدمت به مردم بودند.

امام جمعه بجنورد بیان کرد: امروز در غزه پزشکان و پرستاران به حکم وظیفه و تکلیفی که بر دوش دارند در صحنه مانده‌اند تا از کودکان پرستاری کنند.

نوری با اشاره به اینکه در حملات اخیر رژیم صهیونیستی به غزه، پنج هزار کودک به شهادت رسیدند و کودکان زیادی در بیمارستان در حال جان دادن هستند، گفت: مردم آزاده در سراسر دنیا این ظلم و کودک‌کشی را محکوم می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: امروز مردم دنیا به این جنایت‌ها معترض شده و در آمریکا و انگلیس هم مردم در حمایت از فلسطین اعتراض کرده‌اند.

امام جمعه بجنورد با اشاره به برخی شایعات مبنی بر اینکه غزه آغازگر حمله به رژیم صهیونیستی است، گفت: غزه شروع‌کننده این جنگ نیست، غزه از ۷۴ سال گذشته به هر بهانه مورد حمله قرار می‌گیرد.

نوری خاطرنشان کرد: غزه در دفاع از خود اقدام کرده است؛ هر روز که از این جنگ می‌گذرد، استکبار به برنامه‌ریزی برای خروج مردم غزه از این منطقه اعتراف کرده، اما مردم غزه در برابر این توطئه به دفاع از خود پرداختند.

وی با بیان اینکه مردم غزه شش هزار اسیر در دست رژیم صهیونیستی دارند، گفت: اینان اسرایی هستند که بدون دادگاه و حکم در اسارت به سر می‌برند و کسی هم از سرنوشتشان باخبر نیست.

کد خبر 704863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.