دنیای اسلام رژیم صهیونیستی را تحریم اقتصادی کند

امام جمعه سنندج با بیان اینکه وقت بیداری جهان اسلام است، گفت: باید دنیای اسلام رژیم صهیونیستی را تحریم اقتصادی کرده و تمام روابط خود را با این رژیم قطع کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سنندج، ماموستا فائق رستمی امروز _جمعه بیست‌وششم آبان_ در خطبه‌های نماز جمعه مسجد جامع شهر سنندج اظهار کرد: امروز شاهد نهایت ظلم و جنایت در سرزمین فلسطین هستیم و هزاران انسان بی‌گناه در این سرزمین زیر چکمه‌های رژیم صهیونیستی جان خود را از دست می‌دهند.

وی افزود: بیش از ۵۰ هزار زن باردار در غزه از خدمات اولیه بهداشت و زایمان محروم هستند که این از انسانیت به دور است.

امام جمعه سنندج ادامه داد: نزدیک به یک نسل کامل در غزه در حال نابودی است که می‌طلبد وجدان انسان‌ها بیدار شود و نهادهای حقوق بشر اقدامات لازم را انجام دهند.

ماموستا رستمی با بیان اینکه وقت بیداری جهان اسلام است، تاکید کرد: دنیای اسلام باید رژیم صهیونیستی را تحریم اقتصادی کرده و تمام روابط خود را با این رژیم قطع کند.

وی با بیان اینکه امروز مردم غزه چشم انتظار همدردی و کمک ما هستند، از مردم استان خواست که فردا در راهپیمایی ضدصهیونیستی حضور حداکثری داشته باشند.

امام جمعه سنندج در ادامه به اهمیت پرداخت خمس، زکات، احسان، صدقه و نذر در راستای از بین رفتن فقر در جامعه اشاره کرد و افزود: اگر کارنامه اولیای الهی را نگاه کنید می‌بینید که همواره یار و یاور و خدمتگزار محرومان جامعه بودند و هر آنچه را که داشتند در راه حمایت از محرومان صرف کردند.

ماموستا رستمی خاطرنشان کرد: می‌طلبد که در جامعه اسلامی نیز با فقر و فساد و تبعیض مبارزه شود، چون اگر فقر و شکاف طبقاتی وجود نداشته باشد جامعه اسلامی به ثروت و رستگاری دست خواهد یافت.

کد خبر 704830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.