بودجه فعالیت‌های قرآنی در قزوین ۶ برابر شد

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین از ۶ برابر شدن بودجه فعالیت‌های قرآنی شهر قزوین خبر داد.

قاسم اللهیاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از ۶ برابر شدن بودجه فعالیت‌های قرآنی شهر قزوین خبر داد و اظهار کرد: با جدیت از فعالیت‌های مؤسسات قرآنی که برنامه داشته باشند حمایت می‌کنیم.‌

وی افزود: در آخرت از همه ما می‌پرسند که شما برای قرآن چه کردید و بازخواست خواهیم شد، به همین خاطر احساس مسئولیت کردیم و با بضاعت خودمان در ترویج فرهنگ قرآنی سهیم شدیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین با بیان اینکه محافل قرآنی خوبی با حضور قاریان بین‌المللی در قزوین برگزار شده است، گفت: در تجلیل از حافظان قرآنی همواره رویکرد خوبی داشتیم و در لایحه‌ای که از سوی شهرداری ارائه شد، اعتبار تجلیل از فعالان قرآنی تا سه برابر کنونی پیشنهاد شد که در شورا تصویب کردیم تا این میزان شش برابر شود.

اللهیاری ادامه داد: از مؤسسات قرآنی که طرح و برنامه داشته‌اند حمایت کرده‌ایم و در این راستا با اختصاص ۳۶ میلیارد تومان مکان مناسبی در اختیار قاریان قرآن قرار گرفته است.

وی همچنین به جنایات رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: این روزها حوادث غزه همه ما را متأثر کرده و آرزو می‌کنیم با پیروزی مظلومان شاهد نابودی جانیان و کودک‌شان باشیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین یادآور شد: جنگ غزه تلخ و جانکاه است و جنایات رژیم صهیونیستی چهره ضدانسانی و ضد بشری غاصبان سرزمین‌های اشغالی را بر همگان آشکار کرده است.

کد خبر 704798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.