جایگزین شدن اتوبوس‌ دیزلی با اتوبوس برقی در استرالیا

۱۷ اتوبوس برقی جدید به ناوگان اتوبوس‌رانی شهر بریزبن در استرالیا اضافه شده است که مناطق مختلف شهر را به یکدیگر متصل می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شرکت اتوبوس‌رانی Transdev Queensland اعلام کرده است که ۱۷ اتوبوس برقی جدید به ناوگان اتوبوس‌رانی خود در شهر بریزبن در استرالیا در نظر گرفته است که از زمان معرفی آن‌ها بیش از ۳۳۰ هزار کیلومتر را طی کرده‌اند، این اتوبوس‌ها از فوریه سال جاری به تدریج جایگزین اتوبوس‌های دیزلی سنتی شهر شده‌اند و به بهبود وضعیت محیط زیست کمک قابل‌توجهی می‌کند.

اتوبوس‌های برقی مونتاژ شده که با مشارکت شرکت Translink ارائه شده‌اند، هر روز در حال فعالیت هستند، عملکرد مناسبی دارند و میزان انتشار کربن و آلودگی صوتی را کاهش می‌دهند؛ نظرسنجی‌های انجام شده نیز نشان می‌دهد که مسافران نسبت به استفاده از این وسایل نقلیه رضایت کامل داشته‌اند؛ استفاده از اتوبوس‌های برقی مستلزم برنامه‌ریزی و اجرای دقیق بوده است که شامل نصب زیرساخت شارژ، ارائه برنامه‌های آموزشی جامعه و ارتقای مهارت راننده می‌شود.

۱۷ اتوبوس برقی در نظر گرفته شده برای شهر بریزبن در استرالیا در مسیرهای مختلف اتوبوس‌رانی فعال هستند و این شهر را به مناطق اطراف متصل می‌کند، استفاده از اتوبوس‌های برقی نقطه عطف مهمی در زمینه توسعه حمل‌ونقل پایدار در این منطقه است.

کد خبر 704726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.