تخفیف عوارض صدور پروانه ساخت‌وساز در مبارکه

شهردار مبارکه گفت: تخفیف عوارض صدور پروانه در راستای رونق ساخت‌وساز برای شهروندان تا پایان سال اعمال خواهد شد.

محمدمهدی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان در خصوص کاهش تعرفه عوارض ساختمانی و تخفیف‌های اعمال شده از سوی شهرداری برای دریافت پروانه ساختمانی، اظهار کرد: تمام متقاضیانی که می‌خواهند عوارض شهرسازی خود را برای عوارض ارزش افزوده ناشی از تغییر کاربری، تراکم، بالکن و پیش آمدگی را به صورت نقدی پرداخت کنند، می‌توانند از ۲۰ آبان تا ۲۹ اسفندماه سال جاری، از تخفیف‌های پلکانی تا ۳۰ درصد در عوارض ساخت بهره مند شوند.

وی افزود: مدیریت شهری مبارکه با هدف ایجاد تعادل در قیمت مسکن، رونق ساختمان سازی و همچنین تشویق به وصول مطالبات ناشی از عوارض صدور پروانه ساختمانی و نظارت فنی، این لایحه را با در نظر گرفتن یک سری تخفیف‌های پلکانی به شورای شهر ارائه کرد.

شهردار مبارکه خاطرنشان کرد: برای افراد خوش حسابی که از تاریخ پانزدهم آبان تا پانزدهم آذر اقدام به تسویه عوارض شهرسازی خود کنند، ۳۰ درصد تخفیف اعمال خواهد شد، همچنین برای شهروندانی که از شانزدهم آذر تا پانزدهم دی نسبت به تسویه عوارض شهرسازی اقدام کنند، ۲۵ درصد تخفیف قابل اعمال است.

احمدی تصریح کرد: شهروندانی که از شانزدهم دی تا پانزدهم بهمن نسبت به تسویه عوارض شهرسازی خود اقدام کنند، ۲۰ درصد تخفیف اعمال خواهد شد و تخفیف‌های ۱۵ درصدی برای آن دسته از شهروندانی که از شانزدهم بهمن تا بیست‌ونهم اسفند برای تسویه عوارض شهرسازی خود اقدام کنند، اعمال خواهد شد.

وی گفت: تمام شهروندان در نظر داشته باشند که این پاداش‌ها صرفاً از تاریخ پانزدهم آبان تا بیست‌ونهم اسفند قابل دریافت بوده و غیر قابل تمدید است؛ بنابراین در صورتی که تمایل به استفاده از این پاداش‌ها دارند، در مهلت زمان مشخص شده، اقدام کنند.

کد خبر 704601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.