از ملی‌پوشان حامی جبهه مقاومت تجلیل شد + فیلم

از خانواده شهدای مقاومت ایران و همچنین ورزشکارانی که در مسابقات بین‌المللی حاضر به رویارویی با نمایندگان رژیم‌صهیونیستی نشدند، تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، برنامه تجلیل از قهرمانان و خانواده شهدای مقاومت در هتل چهارباغ استان اصفهان و با حضور جمعی از مدیران و مسئولان اصفهان و کشورهای فلسطین، یمن، سوریه و لبنان و همچنین ورزشکارانی که در برابر حریفانی از رژیم‌صهیونیستی صف‌آرایی نکردند و همچنین خانواده‌های آن برگزار شد.

در این مراسم خانواده شهدای مدافع‌حرم ابوالفضل شیروانیان، محسن حججی، سیدباقر حسینی، سیدسجاد حسینی، مسلم خیزاب، سجاد شاه‌سنایی و حمیدرضا مرادی حضور داشتند و علاوه‌بر آن‌ها، از ورزشکاران اصفهانی که حاضر به ایستادن در برابر رقبای اهل رژیم‌صهیونیستی نشدند نیز تجلیل به‌عمل آمد.

تجلیل از خانواده شهدای مقاومت و ملی‌پوشانی که مقابل رژیم‌صهیونیستی بازی نکردند

محسن باباصفری هندبالیست اصفهانی در سال ۲۰۱۸ در جام باشگاه‌های اروپا حاضر به قرار گرفتن در ترکیب تیم رومانیایی خود مقابل نماینده رژیم‌صهیونیستی نشد. علیرضا نصرآزادانی ملی‌پوش تکواندو نیز در سال‌های ۲۰۰۶ و ۲۰۱۵ در مسابقات جهانی کرواسی و یونان چنین اقدام ارزشمند مشابهی انجام داده بود.

تجلیل از خانواده شهدای مقاومت و ملی‌پوشانی که مقابل رژیم‌صهیونیستی بازی نکردند

رسول جزینی بازیکن و مربی اسبق تیم ملی کشتی‌فرنگی در سال‌های ۱۹۹۹ و ۲۰۰۰ در سه تورنمنت سیدنی و آمریکا که انتخابی المپیک بودند و در قهرمانی جهان یونان مقابل نماینده رژیم‌صهیونیستی به روی تشک نرفت. محمد رضایی، جواد رضایی، شایان و شروین طلوعی سه ملی‌پوش شمشیربازی اصفهانی به‌ترتیب در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۲ در مسابقات جهانی مجارستان و گرجستان، سال ۲۰۱۰ در مسابقات جهانی کره‌جنوبی، سال‌های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۳ در مسابقات جهانی نوجوانان باکو و جهانی روسیه و سال ۲۰۱۱ در مسابقات جهانی ایتالیا از ارزش‌های کشورمان دفاع کرده و مقابل نمایندگان رژیم‌صهیونیست بازی نکردند.

تجلیل از خانواده شهدای مقاومت و ملی‌پوشانی که مقابل رژیم‌صهیونیستی بازی نکردند

سعید کروندی به‌عنوان داور اصفهانی تکواندو در سال ۲۰۰۶ حاضر به قضاوت در یک بازی از مسابقات جهانی کرواسی که یکی از ورزشکاران آن نماینده رژیم‌صهیونیست بود نشد. وازگن اندریاسیان فوتبالیست ارمنستانی هم در سال ۲۰۱۱ در مسابقات جهانی المپیک ارامنه در برابر رژیم‌صهیونیستی نایستاد و دست‌آخر ستاره چابکی تکواندوکار جوان در سال ۲۰۱۶ تصمیم گرفته بود در مسابقات جهانی تکواندو برای تقابل با نماینده رژیم‌صهیونیستی روی شیاپ‌چانگ نرود که از همه این ورزشکاران و خانواده‌های آنان تجلیل شد.

کد خبر 704589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.