عقیلی: با همبستگی به دنبال کسب پیروزی هستیم

سرمربی تیم گیتی پسند گفت: در ست اول اشتباهاتی داشتیم که نشد تیم برتر شویم اما در ست‌های بعد به بازی برگشتیم و پیروز این دیدار شدیم،در بازی با تیم‌های خوب با اگر عقب باشیم اما باز هم به بازی برمی‌گردیم.

به گزارش خبرگزاریایمنا، هفته ششم لیگ برتر والیبال امروز _چهارشنبه بیست‌وچهارم آبان_ با هفت دیدار پیگیری شد که در اصفهان تیم گیتی‌پسند از ساعت ۱۶:۲۰ میزبان تیم طبیعت بود و در نهایت با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسید.

سعید عقیلی سرمربی تیم والیبال گیتی‌پسند پس از پیروزی مقابل تیم طبیعت، اظهار کرد: تیم ما در حال طی کردن روند خوبی است و شخصیت تیمی پیدا کرده‌حتی اگر در بازی عقب باشیم به واسطه شخصیت تیمی، باز هم به بازی برمی‌گردیم. از تیم طبیعت آنالیز خوبی داشتیم، در ست اول اشتباهاتی داشتیم که نشد تیم برتر شویم اما در ست‌های بعد به بازی برگشتیم و پیروز این دیدار شدیم؛ در بازی با تیم‌های خوب اگر عقب بیافتیم اما باز هم به بازی برمی‌گردیم.

عقیلی با اشاره به بازی بعد گیتی‌پسند مقابل نیان الکترونیک مشهد، بیان کرد: در بازی بعد رقابت سختی با نماینده مشهد در برابر تماشاگرانشان داریم و امیدوارم با عملکرد خوب دست پر بازگردیم، از این تیم آنالیزهایی داریم اما قطعاً با دقت بیشتر این تیم را زیر ذره‌بین قرار خواهیم داد و تیم را برای پیروزی مقابل حریف آماده می‌کنیم.

کد خبر 704513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.