غزه را ترک نخواهیم کرد/ سرمان هم بریده شود نمی‌گذاریم خواسته اسرائیل محقق شود

نماینده دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس گفت: غزه این روزها نه آب دارد و نه نان و دارو اما امکان ندارد که ما بگذاریم خواسته‌های اسرائیل تحقق پیدا کند، حتی اگر سر ما بریده شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مصطفی یوسف الداوی، عصر امروز_چهارشنبه بیست‌وچهارم آبان_ در همایش دانشجویی"مفتاح‌الفرج" که با حضور میهمانان ویژه و خانواده شهدای مقاومت برگزار شد، اظهار کرد: باعث افتخار من است که در ایران و در اصفهان و در دانشگاهی که برای شهادت و جایگاه آن ارزش قائل است، حضور پیدا کرده‌ام و باید بگویم زمانی که ما در ایران هستیم احساس غربت و تنهایی نمی‌کنیم و فکر می‌کنیم که در کشور خودمان هستیم و کل امت اسلامی ما را دوست دارد.

وی افزود: من تشکر می‌کنم از شما که به شهدا و خانواده شهدا ارزش می‌دهید و افرادی که برای شهدا احترام قائل هستند، آینده را می‌سازند و شما در حال ساخت آینده هستید.

نماینده دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس گفت: من به اینجا نیامده‌ام که احساسات و عواطف شما را تحریک کرده و حماسه‌سازی کنم، من به اینجا آمده‌ام که حقیقت را بیان کنم، حقیقتی که در آن سرزمین در جریان است.

الداوی افزود: درست است که در ۴۰ روز گذشته ۱۴ هزار شهید و ۳۰ هزار زخمی داشته‌ایم اما نه برای ما و نه برای شهدا ناراحت نباشید چرا که این وعده خداست که در قرآن هم به آن اشاره شده است که ما با تقدیم این قربانیان و شهدا به پیروزی می‌رسیم و فردا از آن ماست.

وی اضافه کرد: شما اطمینان داشته باشید که ما ضعیف نیستیم و به امکانات و توانایی‌های خودمان ایمان داریم، پس پیروز هستیم و این وعده خدا در قرآن است.

رژیم صهیونیستی زورش تنها به کودکان و زنان می‌رسد

نماینده دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تصریح کرد: با این روحیه‌ای که ما داریم؛ مادر شهید در مراسم تشییع فرزندش هلهله می‌کند، پدر شهید خودش فرزندش را دفن کند و به جبهه مبارزه باز می‌گردد، ایمان داشته باشید که ما پیروز هستیم و دشمن ضعیف، چونان خانه عنکبوت سست عنصر و همانند یک ببر کاغذی بوده که ترسیده است.

وی ادامه داد: تعداد محدودی جوان فلسطینی در کمتر از ۱۰۰ دقیقه توانستند دوبرابر مساحت غزه را گرفته و ۱۸۰۰ اسرائیلی را به قتل برسانند یا اسیر کنند، این حرکت نشانه پیروزی و توانمندی است، دشمنی که با ما می‌جنگد توانایی مقابله روبه‌رو را نداشت چرا که هر زمان روبه‌روی سربازان ما قرار گرفت یا کشته شد یا به اسارت گرفته شد.

الدوای تصریح کرد: اسرائیل تنها زورش به زنان، کودکان و مردم مظلوم می‌رسد و یارای ایستادن روبه‌روی ما نیست و این رژیم ضعیف‌تر از آن است که با سربازان فلسطینی بجنگد و مسئولیت همه این کشتارها بر عهده آمریکا است.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به کمک آمریکا و کشورهای اروپایی سرپا ایستاده است، گفت: اگر این کمک‌ها و سکوت کشورهای عربی نبود، اسرائیل در همان ساعت‌های اولیه عملیات سقوط کرده بود.

نماینده دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس ادامه داد: من فرزند غزه هستم، بخش شمالی غزه که رژیم صهیونیستی آن را تارومار کرد، غزه این روزها نه آب دارد و نه نان و دارو اما امکان ندارد که ما بگذاریم خواسته‌های اسرائیل تحقق پیدا کند، حتی اگر سر ما بریده شود.

رژیم صهیونیستی تنها از خون می‌ترسد

وی با بیان اینکه ما هیچ‌گاه غزه را ترک نخواهیم کرد حتی اگر کشته شویم، تصریح کرد: ما نه سرزمین خود را رها کرده و نه دوباره تجربه‌های قبلی را تکرار می‌کنیم.

الداوی با تاکید بر اینکه هجرت ذلت است و ماندن عزت، گفت: من از شما می‌خواهم که حرف‌های اسرائیلی‌ها را باور نکنید، آنها وارد غزه نشده‌اند و اگر شده‌اند ما کاملاً در جریان بوده و می‌خواستیم به آنها ضربه بزنیم.

وی بیان کرد: ما به کشورهای اسلامی که از ما حمایت کردند، افتخار می‌کنیم و هم چنین مردمی که در حمایت از فلسطینی‌ها تظاهرات کردند، ما وزیر امورخارجه ایران را وزیر خارجه مقاومت می‌دانیم، تنها کسی که با صدای بلند از ما دفاع کرد، اما ناراحت هستیم از ۵۷ کشور اسلامی و عرب که در عربستان جلسه گذاشتند، اما هیچ کاری برای فلسطین نکردند.

نماینده دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس افزود: غزه هم از طرف دوستان و هم دشمنان محاصره شده است باید کشورهای کاروان‌های کمک به غزه را راه بیندازند و گذرگاه رفح را باز کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش ادامه داد: بعضی می‌گویند اگر فلسطینی‌ها عملیات طوفان الاقصی را اجرا نکرده بودند، این کشت‌وکشتار به راه نیفتاده بود اما آنها نمی‌دانند که اسرائیلی‌ها قصد داشتند به مسجد الاقصی حمله کنند و همه نمازگزارانی که در مسجد بودند و هم چنین اسرای فلسطینی را بکشند و ما اجازه این کار را با این عملیات ندادیم.

الداوی اضافه کرد: رژیم صهیونیستی تنها از خون می‌ترسد و نه حرف‌زدن و تهدید کردن و ما باید وارد می‌شدیم تا آنها بترسند و دست به چنین کاری نزنند.

وی با بیان اینکه اسرائیلی‌ها توانایی جنگ طولانی ندارند و هر جا جنگ به طول انجامیده است، آنها شکست خورده‌اند، گفت: نتانیاهو، تنها کسی است که به دنبال طولانی شدن جنگ بوده چرا که با پایان جنگ او، شرایط برای مجازات کردن او فراهم می‌شود چراکه شهرک‌نشین‌های یهودی هم از او دل خوشی ندارند.

نماینده دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس با تاکید بر اینکه مقاومت از لحاظ نظامی کمبودی ندارد، خاطر نشان کرد: مقاومت به لطف تلاش‌های شهید سلیمانی که به این جبهه اقتدار بخشید در جایگاه خوبی قرار گرفته است و ان‌شاء الله پیروزی از آن مردم فلسطین است.

کد خبر 704474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.