توقیف خشکبار ۸ میلیاردی قاچاق در اصفهان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از توقیف محموله خشکبار خارجی قاچاق به ارزش هشت میلیارد ریال در عملیات ماموران این پلیس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ کامران ریاحی اظهار کرد: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقصادی فرماندهی انتظامی استان با اشراف اطلاعاتی و اقدامات هوشمندانه از فعالیت فردی در زمینه قاچاق خشکبار مطلع شدند و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران این پلیس پس از کسب اطلاعات لازم در محور مواصلاتی اصفهان - تهران مستقر و فرد مذکور که به وسیله یک دستگاه کامیونت در حال انتقال محموله قاچاق به سمت تهران بود را شناسایی و متوقف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در این عملیات طی بازرسی از خودروی مذکور محموله‌ای شامل ۱۹ بسته بادام، ۳۶ بسته گردو، ۱۳۰ بسته مغز بادام و سه هزار کیلوگرم گردو که بدون مدارک معتبر و به صورت قاچاق تهیه شده بودند را کشف کردند.

وی ارزش محموله قاچاق مکشوفه را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه هشت میلیارد ریال اعلام کرد و ادامه داد: در نهایت خشکبار قاچاق توقیف و به سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی تحویل و راننده خودرو نیز به منظور رسیدگی به جرم خود به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 704446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.