صدها جنازه نمادین و قلب‌هایی که از جا کنده شد

برگزاری برنامه‌ای به یاد ۵ هزار کودک فلسطینی در میدان فلسطین تهران با واکنش کاربران فضای مجازی همراه شد؛ در این مراسم که در حمایت از کودکان مظلوم غزه برنامه‌ریزی شده بود، پنج هزار جسد کفن‌پوش نمادین روی زمین قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عصر روز سه‌شنبه بود که میدان فلسطین تهران چهره دیگری به خود گرفت، به یاد پنج هزار کودک مظلوم و شهید غزه در جنگ اخیر، صدها جنازه نمادین کفن‌شده در میدان فلسطین تهران چیدند و آنها را گلباران کردند، این برنامه که با استقبال شهروندان تهرانی همراه شده بود، واکنش کاربران فضای مجازی را نیز به دنبال داشت.

یکی از کاربران نوشت: «اینجا میدان فلسطین! پنج هزار جسم نمادین کفن‌شده به یاد پنج هزار کودک کشته شده در غزه… مگه میشه از کنار این صحنه گذشت و اشک نریخت؟!»

صدها جنازه نمادین و قلب‌هایی که از جا کنده شد

کاربری دیگری نوشت: «از قومی که ۷۰ تا پیغمبر خدا رو از یک صبح تا ظهر کشتن انتظار جنایات بدتر از غزه رو داشته باشید… کانوا یکفرون بایات الله و یقتلون النبیین بغیر الحق… به نشانه‌های خدا کفر ورزیده بودند و پیامبران را به ناحق می‌کشتند.»

صدها جنازه نمادین و قلب‌هایی که از جا کنده شد

کاربر دیگری نیز نوشت: «قابی پر از غم»

صدها جنازه نمادین و قلب‌هایی که از جا کنده شد

به گزارش ایمنا، این روزها مهم نیست اهل آمریکا باشی یا انگلستان، مسلمان باشی یا یهودی، محجبه باشی یا نه، وقتی فطرتت پاک باشد و نهاد انسانی‌ات زنده باشد، خون مظلوم، خونت را به جوش می‌آورد. مثل امروز که می‌بینید آزادگان و پاکان جهان هر روز در کشورها و قاره‌های مختلف به خیابان‌ها می‌ریزند و فارغ از رنگ پوست و دین و ملیت، بر سر دولتمردان آمریکا و جانیان صهیونیست فریاد می‌کشند تا به نسل‌کشی غزه پایان دهند.

کد خبر 704326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.