اصفهان در طول تاریخ حضور پررنگی داشته است

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در حوزه پیشرفت‌های فرهنگی و علمی همیشه پای یک اصفهانی در میان است، گفت: مردم این شهر هوش و ذکاوت خدادادی دارند، به‌همین دلیل در تمام زمینه‌های علمی، فرهنگی، هنری، صنعتی و حتی در ایثار و شهادت حضور فعال داشته‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مجید نادرالاصلی در برنامه تلویزیونی «اصفهان من» اظهار کرد: اصفهان در طول تاریخ و همه عرصه‌ها حضور پررنگ داشته و هنر خود را نشان داده است؛ پس از پیروزی انقلاب نیز مردم اصفهان با حضور در میدان جنگ برای ماندگاری جمهوری اسلامی و دفاع از کشور از جان خود گذشتند.

وی با بیان اینکه مردم اصفهان هوش و ذکاوت خدادادی دارند، به همین دلیل در تمام زمینه‌های علمی، فرهنگی، هنری، صنعتی و حتی در ایثار و شهادت حضور فعال داشتند، افزود: حضرت امام (ره) درباره ایثار مردم اصفهان پس از تشییع ۳۷۰ شهید گلگون‌کفن عملیات محرم در سال ۱۳۶۱ فرمودند: «شما در کجای دنیا می‌توانید جایی را مثل استان اصفهان پیدا کنید؟ همین چند روز پیش، فقط در شهر اصفهان حدود ۳۷۰ نفر را تشییع کردند. همین شهید داده‌ها و داغ‌دیده‌ها همچنان به خدمت خود به اسلام ادامه می‌دهند.»

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در حوزه پیشرفت‌های فرهنگی و علمی همیشه پای یک اصفهانی در میان است، ادامه داد: حوزه علمیه و دانشگاه‌های اصفهان طی این سال‌ها رشد و توسعه خوبی داشته است.

کد خبر 704282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.