زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری در دو شهرستان مهر و لامرد فراهم است

استاندار فارس گفت: با توجه عبور خط انتقال آب خلیج فارس از شهرستان لامرد شرایط برای سرمایه گذاری در زمینه صنایع آب بر مانند پتروشیمی و فولاد نیز در دو شهرستان لامرد و مهر وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از استان فارس و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، محمد هادی ایمانیه امروز _ سه شنبه بیست و دوم آبان_ در جریان سفر به دو شهرستان لامرد و مُهر در حاشیه جلسه شورای اداری این دو شهرستان اظهار کرد: در منطقه ویژه اقتصادی لامرد که به عنوان عسلویه دوم در کشور شناخته می‌شود زیرساخت‌ها برای سرمایه‌گذاری‌های جدید به ویژه در بحث صنایع پایین دستی مهیا است.

وی افزود: با توجه عبور خط انتقال آب خلیج فارس از شهرستان لامرد، شرایط برای سرمایه گذاری در زمینه صنایع آب بر مانند پتروشیمی و فولاد نیز در این شهرستان وجود دارد.

استاندار فارس با اشاره به اینکه سفر امروز ۲۲ مصوبه برای دو شهرستان لامرد و مُهر به دنبال داشت، خاطر نشان کرد: اجرایی شدن مصوبات و تحقق آنها کمک بسیاری به توسعه و پیشرفت این دو شهرستان خواهد کرد.

ایمانیه ادامه داد: در سفر نخست به لامرد و مُهر که در بهمن ماه ۱۴۰۰ انجام شد تعداد ۳۳ مصوبه برای این ۲ شهرستان تدوین شد که تاکنون افزون بر ۷۰ درصد آنها اجرایی شده است.

وی تصریح کرد: طی دو سال گذشته تلاش شد که مشکلات روستاهای این ۲ شهرستان به ویژه در زمینه تأمین آب آشامیدنی، برق، گاز و اجرای آسفالت معابر تا حد زیادی مرتفع شود و در ادامه نیز تلاش خواهیم کرد که باقیمانده مشکلات را نیز حل و فصل کنیم.

استاندار فارس، با اشاره به بازدید از پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان لامرد، اضافه کرد: علی رقم اینکه این پروژه هم اینک از وضیعت خوبی برخوردار است اما ضرورت دارد که روند اجرای آن شتاب بیشتری گیرد تا یکی از امیدهای مردم به دولت سیزدهم یعنی تأمین مسکن آنها محقق شود.

ایمانیه، همچنین در خصوص وضعیت پروژه‌های ورزشی شهرستان‌های لامرد و مُهر نیز اظهار کرد: پروژه‌های متعدد ورزشی این ۲ شهرستان در بحث ساخت، تکمیل و تجهیز با مشکلاتی مواجه هستند که تلاش خواهیم کرد این مشکلات و موانع رفع شوند.

کد خبر 704195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.