امنیت و سلامت، ۲ رکن اساسی جامعه بشری است / انتصاب سرپرست فرماندهی انتظامی شهرضا

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان امنیت و سلامت را دو رکن اساسی جامعه بشری اعلام کرد و گفت: امنیت پایدار به واسطه مشارکت مردمی و تلاش شبانه روزی پلیس هوشمند، مقتدر و باکفایت محقق می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه خبری اطلاع‌رسانی پلیس، سردار محمدرضا هاشمی‌فر در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید انتظامی شهرستان شهرضا با بیان اینکه امنیت و سلامت دو رکن اساسی جامعه بشری است، اظهار کرد: امنیت پایدار، به واسطه مشارکت مردمی و تلاش شبانه روزی پلیس هوشمند، مقتدر و باکفایت محقق می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فراجا یکی از ارکان بسیار مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، افزود: امنیت یک مقوله تبلیغاتی نیست، بلکه باید به نحوی باشد که خود مردم آن را احساس کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: شهرستان شهرضا به دلیل واقع شدن در کریدور شمال به جنوب کشور جایگاه حساسی دارد و مجموعه فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا در حوزه امنیت پایدار از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است که باید نسبت به تقویت آن اقدام شود و در آینده‌ای نزدیک، شاهد افزایش ایمنی و تجهیزات هوشمند در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی این فرماندهی خواهیم بود.

در این مراسم از زحمات ۸ ماهه سرهنگ شکرالله پورخاقان سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا تقدیر و از سرهنگ صادق کاظم‌زاد به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان معرفی شد.

کد خبر 704179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.