جزئیات انفجار در جایگاه سی‌ان‌جی در رشت

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: انفجار مخزن سوخت یک دستگاه خودرو نیسان یخچال‌دار یک کشته و دو مصدوم برجای گذاشت.

شهرام مؤمنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در گیلان اظهار کرد: حادثه انفجار در جایگاه سی‌ان‌جی در بلوار پایانه، جنب ترمینال مسافربری گیل رشت صبح امروز _سه‌شنبه بیست‌وسوم آبان_ اتفاق افتاد.

وی افزود: این جایگاه نزدیک ایستگاه ششم آتش‌نشانی واقع است، بلافاصله پنج آتش‌نشان و یک افسر ارشد با توجه صدای مهیب انفجار به محل حادثه اعزام شدند و نسبت به ایمن‌سازی محل حادثه و رفع خطرات احتمالی اقدام کردند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت خاطرنشان کرد: حادثه از یک دستگاه خودرو نیسان یخچال دار که در حال سوخت‌گیری بود آغاز شد و یک کشته و دو مصدوم برجای گذاشت و مصدوم به دلیل شدت آسیب‌های وارده توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

مؤمنی گفت: تعدادی از خودروها که جهت سوخت‌گیری در جایگاه مستقر بودند و قسمت‌هایی از جایگاه دچار آسیب شد.

وی تصریح کرد: در بررسی‌های اولیه کارشناسان سازمان آتش نشانی رشت در خصوص حادثه انفجار در جایگاه سی‌ان‌جی مشخص شد از تاریخ انقضای سیلندر خودرو نیسان یخچال‌دار حدود یک سال گذشته و این خودرو فاقد معاینه فنی بوده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت اضافه کرد: از سوی دیگر با توجه به هشدارهای اپراتور جایگاه مبنی بر پیاده شدن سرنشین نیسان از خودرو، وی از خودرو پیاده نشده و در این حادثه در دم جان خود را از دست داده است.

همچنین مسعود عباس نژاد عضو شورای اسلامی شهر رشت در خصوص علت حادثه اظهار کرد: با استناد به بررسی‌های انجام شده و گزارش سازمان آتش‌نشانی رشت علت حادثه انفجار در جایگاه سی‌ان‌جی مخزن غیراستاندارد خودرو نیسان بوده است.

کد خبر 704175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.