شبکه تلفن ثابت در کردستان توسعه یافت

مدیر مخابرات منطقه کردستان از توسعه و ارتقای شبکه تلفن ثابت در ۱۶ نقطه شهری و روستایی استان خبر داد و گفت: با این اقدام شرایط ارائه خدمات مطلوب‌تر و به روز بر بستر شبکه تلفن ثابت فراهم شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت اظهار کرد: با نصب تجهیزات فنی و پیشرفته مخابراتی و به منظور توسعه ارتباطات و بهره‌مندی مردم استان از خدمات نوین ارتباطی تلفن ثابت و ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به مشتریان با صرف اعتبار بیش از ۱۰ میلیارد و ۵۳۶ میلیون ریال شبکه تلفن ثابت توسعه و ارتقا یافت.

وی با بیان اینکه عملیات توسعه و ارتقا شبکه تلفن ثابت در ۱۶ نقطه استان اجرا شده است، افزود: از این آمار ۱۱ نقطه آن روستایی و مابقی نیز در نقاط شهری و اختصاصی قرار گرفته است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان ادامه داد: در چند ماه اخیر سه هزار و ۹۶۵ خط جدید تلفن ثابت نیز در استان کردستان ظرفیت سازی شده است.

حکمت گفت: پروژه برگردان کافوهای مسی به نوری و نصب تجهیزات کافوی نوری پیشرفته اجرایی شده است که با اجرای این طرح‌ها امکان دسترسی مشتریان به اینترنت خانگی با سرعت‌های بالا در نقاط مختلف استان فراهم شده است.

وی اضافه کرد: در هفت نقطه روستایی استان نیز مرکز جدید مخابراتی ایجاد شده که دسترسی مشتریان ساکن در روستاهای برویشکانی، قلعه‌گاه، اسلام‌آباد، هانه شیخان، دوزخدره، آلتون علیا و باشماق به خدمات و سرویس‌های تلفن ثابت با افزایش سطح کیفی مهیا است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان ادامه داد: هم اکنون بیش از ۶۰۵ هزار و ۱۳۶ خط تلفن ثابت منصوبه در استان وجود دارد که ۵۲۵ هزار و ۵۷۸ مورد آن به مشتریان واگذار شده است.

وی خاطرنشان کرد: توسعه و ارتقای شبکه تلفن ثابت با هدف ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به مشتریان تجاری و در راستای جلب رضایت‌مندی مشترکان، بهینه‌سازی شبکه تلفن ثابت در محدوده مرکز مخابراتی شهدای پیروز انجام شد.

کد خبر 703916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.