گشت‌زنی اکیپ غواصی آتش‌نشانی در حاشیه زاینده‌رود / به هیچ عنوان وارد رودخانه نشوید

رئیس اداره فرماندهی عملیات و ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از گشت‌زنی اکیپ غواصی آتش‌نشانی در حاشیه زاینده‌رود خبر داد.

محسن بگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از لحظات ابتدایی رسیدن جریان آب رودخانه زاینده‌رود به اولین محدوده شهر اصفهان، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اکیپ غواصی خود را که از قبل تجهیز و برای خدمت به شهروندان آماده شده است، در حاشیه رودخانه با امکانات و تجهیزات کامل نجات از آب، به صورت گشت‌های خودرویی، موتوری و پیاده فعال کرد.

وی افزود: به دلیل حجم بالای تردد خودرویی و تراکم جمعیت پیاده، شهروندان به منظور بازدید از رودخانه در محدوده حاشیه زاینده‌رود و پل‌های تاریخی، برای رسیدن سریع‌تر آتش‌نشانان به حریق و حوادث احتمالی، با رعایت نکات ایمنی در رانندگی و باز کردن مسیر خودروهای امدادی و مراقبت ویژه از فرزندان خود اقدام کنند.

رئیس اداره فرماندهی عملیات و ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: شهروندان به هیچ عنوان با خودرو یا بدون خودرو وارد رودخانه نشوند و از رفتارهای پرخطر در حواشی رودخانه پرهیز و هنگام رانندگی در جاده‌های حاشیه رودخانه و کانال‌های آب، تمام موارد ایمنی را رعایت کنند.

کد خبر 703774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.