اجرا نشدن مصوبات ستاد رفع موانع تولید قابل قبول نیست

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: اجرا نشدن و یا تعویق در اجرای برخی مصوبات کارگروه‌های زیر نظر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، قابل قبول دستگاه قضائی نیست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حجت الاسلام رضا براتی زاده امروز _ یکشنبه بیست‌ویکم آبان‌ماه_ در شورای پیشگیری از وقوع جرم خراسان شمالی اظهار کرد: حمایت و رفع موانع فرآوری واحدهای تولیدی در استان ضروری است.

وی افزود: باید همه دستگاه‌ها در این عرصه پای کار بیایند؛ به نحوی که شعار سال و مطالبات رهبر معظم انقلاب و اهداف پیش رو به بهترین شکل ممکن محقق شود.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی با انتقاد از وجود برخی اشکالات در حوزه‌های مدیریتی و نحوه توزیع و مصرف منابع انرژی افزود: این کار گاهی به اتلاف و هدر رفت منابع انرژی منجر می‌شود.

وی افزود: هر چه سریع‌تر از طریق اعمال تغییرات لازم در راستای اصلاح الگوی مصرف، این نواقص و ایرادات مرتفع شود و در صورتی که نیاز باشد این موضوع در سطوح ملی و استانی از مسیرها و مجاری مختلف تا حصول نتیجه پیگیری شود.

براتی زاده بیان داشت: قطع سوخت و عدم توانایی دستگاه‌های خدمات رسان در خصوص تأمین منابع انرژی واحدهای تولیدی به ویژه در فصول بسیار گرم و سرد سال چند سالی است که در کشور و استان یک نگرانی بسیار جدی را به وجود آورده است.

وی گفت: عدم اجرا و یا تعویق در اجرای برخی مصوبات کارگروه‌های ذیل ستاد تسهیل و رفع موانع تولید قابل قبول دستگاه قضائی نیست.

کد خبر 703656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.