منطقه ۱۲ اصفهان با ۲۵ ویژه‌برنامه به‌ استقبال ۲۵ آبان می‌رود

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: به‌مناسبت فرارسیدن ۲۵ آبان «روز حماسه و ایثار مردم اصفهان» ۲۵ برنامه فرهنگی، اجتماعی و مذهبی در سطح این منطقه برگزار می‌شود.

علی‌اکبر رسالت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان با اشاره به برگزاری ۲۵ برنامه فرهنگی، اجتماعی و مذهبی در سطح منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان به‌مناسبت ۲۵ آبان «روز حماسه و ایثار مردم اصفهان» اظهار کرد: این برنامه‌ها با هدف زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا به‌ویژه شهدای دفاع مقدس، قهرمان‌پروری و معرفی رشادت‌های شهیدان برای شهروندان به‌ویژه کودکان و نوجوانان و تجلیل از خانواده محترم شهدا اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: مخاطبان این برنامه‌ها اقشار مختلف جامعه اعم از کودکان و نوجوانان و جوانان هستند که به فراخور سن آن‌ها برنامه‌های متنوعی اجرا می‌شود.

منطقه ۱۲ اصفهان با ۲۵ ویژه‌برنامه به‌ استقبال ۲۵ آبان می‌رود

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: برنامه‌های فرهنگی اجتماعی و مذهبی در قالب‌های قصه، نقاشی دیواری و نقاشی روی بوم، نشست تبیینی، برگزاری مسابقه کتابخوانی، برگزاری همایش دوچرخه‌سواری و همایش پیاده‌روی و غبارروبی مزار شهدا با محوریت حماسه و شهدای ۲۵ آبان و با همکاری پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات و فعالین فرهنگی اجتماعی منطقه اجرا می‌شود.

کد خبر 703642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.