اجرای ۳۱ برنامه ویژه «روز اصفهان» در منطقه ۱۱ اصفهان

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان از برگزاری ۳۱ برنامه با ۱۱ عنوان ویژه چهل‌ویکمین سالگرد عملیات محرم به‌مناسبت ۲۵ آبان روز حماسه و ایثار اصفهان در این منطقه خبر داد.

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به در پیش بودن ۲۵ آبان‌ماه «روز حماسه و ایثار اصفهان» اظهار کرد: در این هفته ۳۱ برنامه به‌مناسبت چهل‌ویکمین سالگرد عملیات محرم و روز حماسه و ایثار اصفهان تدارک دیده شده که دارای ۱۳ عنوان است.

وی ادامه داد: برنامه‌های ویژه این مناسبت «قهرمانان شهرم» است که به‌منظور تجدید بیعت و همبستگی کودکان و دانش‌آموزان منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان و نظام مقدس جمهوری اسلامی با کودکان مظلوم غزه تدارک دیده شده است؛ به‌مناسبت ۲۵ آبان و آشنایی کودکان با شهدای شهرشان و حماسه این روز و هفته کتابخوانی شرح زندگانی شهدای ۲۵ آبان رهنان (با روایت ساده) در اختیارشان قرار داده می‌شود و با انتخاب خود، کتابی از یک شهید نوشته، تهیه و نمایشگاهی از این آثار برگزار می‌شود و به بهترین کتاب‌ها جوایزی اهدا خواهد شد.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان گفت: برنامه (زنگ استکبارستیزی) از برنامه‌های دیگر است که شامل (روایتگری، سرود، مسابقه، آتش‌زدن پرچم رژیم صهیونیستی) جهت آشنایی دختران نوجوان با حماسه ۲۵ آبان و روز اصفهان در مدارس سطح منطقه است.

محمدحسینی ادامه داد: «سفیر عشق» از دیگر عنوان برنامه‌های گرامیداشت این روز است که در فرهنگ‌سراهای سطح منطقه انجام خواهد شد و شامل ساخت کاردستی گل لاله و مقوا و گلباران قبور شهدا با گل‌های کاغذی نصب پرچم‌های کوچک کاغذی روشن کردن شمع به یاد شهدا توسط کودکان است.

وی اضافه کرد: از دیگر برنامه‌های ویژه این منطقه به مناسبت ۲۵ آبان آذین‌بندی محلات منطقه از تصاویر شهدا و سرداران به سبک گرافیکی (شهید محله من) پویشی است که در دبیرستان‌های منطقه شامل روایتگری ویژه شهدای رهنان است.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان گفت: یکی دیگر از برنامه‌های این هفته با عنوان «چهل بهار شهادت» در محل مصلای نماز جمعه روز بیست‌وپنجم آبان از ساعت ۱۶ با غبار روبی و گل‌آرایی مزار شهدا آغاز خواهد شد؛ این برنامه با حضور سردار حسین اشتری فرمانده سابق نیروی انتظامی ایران برگزار و از خانواده شهدا و ایثارگران تجلیل خواهد شد.

کد خبر 703631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.