انتقاد از پرداخت نکردن تسهیلات ازدواج توسط بعضی بانک‌های کردستان

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان گفت: ۳۵ درصد از تسهیلات ازدواج استان در شش ماهه نخست امسال تاکنون پرداخت نشده است که باید مسئول مربوطه در بانک‌ عامل توبیخ شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سنندج، مهدی رمضانی امروز _یکشنبه بیست‌ویکم آبان_ در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان کردستان اظهار کرد: هنوز فاصله زیادی با آنچه که در حوزه جوانان باید انجام شود، داریم و شاید کمتر از ۱۰ درصد تاکنون به اهداف این حوزه دست یافته‌ایم.

وی افزود: مصوباتی که در جلسات گذشته این ستاد انجام شده خروجی لازم را نداشته است و باید اقدامات این حوزه با جزئیات بیشتری پیگیری شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان تصریح کرد: همه مصوبات این ستاد باید به شور گذاشته شود و اگر اقدامی و یا پژوهشی صورت می‌گیرد به صورت علمی و دقیق انجام شود.

رمضانی ادامه داد: ما هنوز سنگ بنای ساختمان امور جوانان را پیدا نکرده و راهبرد اصلی این حوزه را نمی‌دانیم که باید بر چه مسئله‌ای در حوزه جوانان تمرکز کنیم.

وی اضافه کرد: باید به میان جوانان برویم و پای حرف‌های آنها بنشینیم چون سیاست‌های دهه ۵۰ را اکنون نمی‌توان برای یک جوان دهه هشتادی پیاده کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان از پرداخت نکردن تسهیلات ازدواج توسط برخی از بانک‌های عامل استان انتقاد کرد و گفت: اینکه ۳۵ درصد تسهیلات ازدواج استان در شش ماهه نخست امسال تاکنون پرداخت نشده است هیچ توجیهی نداشته و باید مسئول مربوطه توبیخ شود، چون دستور رئیس‌جمهوری بوده و مصداق ترک فعل محسوب می‌شود.

کد خبر 703551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.