موافقت با کلیات الحاق ۱۰۰ هکتار زمین به محدوده شهر آشخانه

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: با کلیات طرح الحاق ۱۰۰ هکتار زمین به محدوده شهر آشخانه در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن موافقت شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از بجنورد، سید علی میرکریمی امروز_ یکشنبه بیست‌ویکم آبان_ در کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی و عشایری خراسان شمالی اظهار کرد: کلیات الحاق ۱۰۰ هکتار به محدوده شهر آشخانه در راستای نهضت ملی مسکن نیازمند تصویب در شورای برنامه ریزی استان و موافقت شورای عالی معماری و شهرسازی ایران است.

وی عنوان کرد: موضوع جابه‌جایی روستای قوردانلو از توابع شهرستان شیروان نیز به تأیید رسیده است و مقرر شد مطالعات تفصیلی آن پس از تأمین اعتبار در کمیته برنامه‌ریزی و توسعه شهرستان، توسط بنیاد مسکن انجام شود.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی اضافه کرد: از دیگر مصوبات این جلسه، موافقت با جانمایی طرح‌های سرمایه گذاری در زمینه پرورش دام و طیور، گردشگری و صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی در سطح شهرستان‌های استان بود.

میرکریمی ادامه داد: جانمایی اراضی مستعد جهت الحاق به محدوده سایر شهرهای استان نیز در راستای نهضت ملی مسکن در مرحله تشکیل پرونده می‌باشد.

وی اضافه کرد: مقرر شده است پاسخ استعلام دستگاه‌های اجرایی با قید فوریت اخذ و نتیجه با قید فوریت در دستور کار جلسات کارگروه زیربنایی قرار گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی تاکید کرد: طرح نهضت ملی مسکن فرصت مناسبی برای حذف محرومیت‌ها و جبران کمبود اراضی مسکونی در داخل شهرهای استان است که تمامی دستگاه‌ها با درک شرایط موجود باید حداکثر همکاری را با این طرح ملی داشته باشند.

کد خبر 703509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.