عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۰ آبان‌

در این بسته خبری از افزایش ایمنی سوله‌های شهرداری تهران تا تعریف ۲۰ پروژه جدید شهری در شیراز و پلمب ۶۰ کارگاه غیرمجاز مواد بازیافتی در کرمان را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

شهرداری مشهد نهایت تلاش برای ادامه اجرای طرح «رود پارک» را دارد

محمدرضا قلندر، شهردار مشهد گفت: شهرداری تمام تلاش خود برای حفظ چهل بازه و ادامه طرح «رود پارک» در این کلانشهر به کار می‌گیرد که البته حفظ این رودخانه نیازمند همکاری تمام دستگاه‌های ذیربط است.

افزایش سرانه ورزشی اهتمام شهرداری تبریز است

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز با بیان اینکه سرانه ورزش و سلامت این شهر متناسب با جایگاه و مردم این شهر نیست، گفت: افزایش سرانه ورزشی از برنامه‌های اولویت دار شهرداری است.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۰ آبان‌

افزایش ۱۵ درصدی مراجعه به میادین میوه و تره‌بار تهران

ایوب فصاحت، مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهر تهران با اشاره به افزایش خرید مردم گفت: در نیمه اول امسال میزان مراجعه و خرید مردم به میادین نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد افزایش یافت.

تعریف ۲۰ پروژه جدید شهری در شیراز

رضا محمدیان، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با بیان اینکه احداث هفت پارکینگ طبقاتی در دستور کار قرار دارد، گفت: پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) تاکنون ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و در مرحله احداث سازه هستیم.

۷ پارکینگ طبقاتی در قم در حال احداث است

رضا خانه‌زاد یزدی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با بیان اینکه احداث هفت پارکینگ طبقاتی در دستور کار قرار دارد، گفت: پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) تاکنون ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و در مرحله احداث سازه هستیم.

وقوع حریق در یک واحد تجاری رنگ و ابزار در «سبزدشت»

احمد رجبی، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر گلستان از وقوع حریق در یک واحد تجاری رنگ و ابزار در سبزدشت خبر داد.

۶۰ کارگاه غیرمجاز مواد بازیافتی در کرمان پلمب شد

امیر هاشمی، مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمان گفت: در مهرماه جاری ۶۰ کارگاه غیرمجاز مواد بازیافتی در کرمان پلمب شد.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۰ آبان‌

حفظ آثار و بناهای تاریخی شهر بوشهر با جدیت دنبال شود

حمیده هلال، رئیس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای اسلامی شهر بوشهر خواستار حفظ آثار و بناهای تاریخی در شهر بوشهر شد.

افزایش ایمنی سوله‌های شهرداری تهران

علیرضا محمودی آشتیانی، مدیرکل پشتیبانی معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران از افزایش ایمنی سوله‌ها و انبارهای شهرداری تهران خبر داد.

کد خبر 703212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.