دیوارنگاری شهری در محله بابوکان به پایان رسید

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان گفت: در پنج نقطه محلات منطقه دو دیوارنگاری آغاز شده است و در حال حاضر ۳۵۰ متر مربع دیوارنگاری محله بابوکان به پایان رسیده است.

محمدرضا طبیبی با تاکید بر اجرای پروژه‌های محله‌محور در منطقه دو اظهار کرد: اجرای ۳۵۰ متر مربع دیوارنگاری در پارک محله بابوکان، جزو پروژه‌های در دست اقدام سال جاری بوده است که تکمیل شد.

وی با اشاره به اینکه این طرح جزو طرح‌های محله‌محور بوده است، افزود: همکاران ما در تلاش هستند با ایجاد دیوارنگاری‌های مفهومی و زیبا رضایت شهروندان را حاصل کنند.

مدیر منطقه دو شهرداری تصریح کرد: عملیات مرمت و بازسازی این دیوارنگاره‌ها از ابتدای سال توسط هنرمندان سازمان زیباسازی آغاز شده است که پس از مراحل پاک‌سازی، تثبیت لایه‌های رنگ و تمیزکاری نهایی، تصویر مورد نظر باز طراحی شد.

وی ادامه داد: پس از تکمیل این دیوارنگاره، دیوارنگاره پارک شهرک پرتو و سپس پارک سهراب نریمانی محله دهنو در دستور کار قرار گرفته است که دیوارنگاره محله دهنو نیز جزو طرح‌های محله‌محور است.

طبیبی گفت: بسیاری ازنقاشی‌های دیواری دیگر نیز به دلیل قرار گرفتن در معرض باد، باران و تابش نور خورشید دچار آسیب می‌شوند و نیاز به مرمت و بازسازی دارند و دیوار پارک مرکزی محله دهنو روبه‌روی حمام قدیمی و شهرک انصار المهدی (عج) بوستان گل‌محمدی نمونه‌ای از این دست است.

وی با اشاره به اینکه پنجمین مورد دیوارنگاری در محله جاوان پایین در مجاورت زورخانه المهدی و پارک در دست اقدام این محله قرار دارد، افزود: مقدمات اجرای طرح، انجام شده است و در حال حاضر منتظر ابلاغ طرح زیباسازی برای آغاز دیوارنگاره هستیم.

کد خبر 703155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.