نجات دختر ۷ ساله‌ای در آسانسور

رئیس اداره فرماندهی عملیات و ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از گیر کردن پای دختربچه هفت ساله بین کابین آسانسور منزل مسکونی خبر داد.

محسن بگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ساعت ۱۹:۰۶ امروز _جمعه نوزدهم آبان_ حادثه گیر کردن پای کودک بین کابین آسانسور و دیواره آسانسور در یک منزل مسکونی واقع در مارچین اصفهان به ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد.

وی افزود: بلافاصله آتش‌نشانان از ایستگاه‌های شماره ۲۶ و ۱۰ به همراه خودرو تخصصی تجهیزات نجات به محل حادثه اعزام شدند و پس از حضور در محل متوجه شدند هر دو پای یک دختربچه هفت ساله بین کابین آسانسور و دیوار کناری گیر کرده است.

رئیس اداره فرماندهی عملیات و ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: آتش‌نشانان در یک عملیات حساس و با احتیاط کامل در کوتاه‌ترین زمان ممکن، مصدوم این حادثه را نجات و بلافاصله تحویل عوامل اورژانس دادند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان همواره از آسانسورهای دارای استاندارد استفاده کنند، آسانسورها نیز باید در موعد مقرر توسط شرکت‌های معتبر سرویس و کودکان نیز نباید به تنهایی سوار آسانسور شوند.

کد خبر 703078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.