برادری و وحدت، محور خدمت به مردم کردستان است

استاندار کردستان گفت: امروز در کردستان برادری و دوستی و وحدت، محور و معیار اصلی خدمت به مردم است و هرکس قصد تضعیف این وحدت را داشته باشد به او اجازه این کار را نخواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سنندج، اسماعیل زارعی‌کوشا، بعدازظهر امروز _جمعه نوزدهم آبان_ در آئین افتتاح پارک لاوان شهر سنندج اظهار کرد: امروز این حضور باشکوه در این مکان، نشانه برادری، انسجام و وحدتی که است میان مردم کردستان وجود دارد و این مایه افتخار است.

وی افزود: جا دارد که به عنوان خادم مردم کردستان، از استقبال پرشور شما در هفته گذشته از رئیس‌جمهور کمال قدردانی را داشته باشم که این رسالت و مسئولیت ما را سنگین‌تر کرد.

استاندار کردستان گفت: دولت سیزدهم و شخص رئیس‌جمهور توجه ویژه‌ای به استان کردستان دارند که گواه این مدعا به سرانجام رسیدن پروژه راه‌آهن و آب شرب شهر سنندج و فرودگاه سقز در کمتر از یک سال و نیم گذشته است.

وی تاکید کرد: باید توجه ویژه دولت و رئیس‌جمهور به استان کردستان را به عنوان فرصتی مغتنم بشماریم و تمام تلاش خود را به کار گیریم تا از این فرصت برای توسعه استان نهایت بهره را ببریم.

زارعی‌کوشا با تاکید بر اینکه رویکرد اصلی و سیاست مجموعه مدیران استانداری و مدیریت شهری توجه به مناطق کم‌برخوردار است، گفت: این پارک امروز در کمتر از پنج ماه به اتمام رسیده که این مصداق کار جهادی است و ما از مدیران استان می‌خواهیم که با همت و عزم مضاعف جهادی و شبانه‌روزی کارها را به سرانجام برسانند.

وی افزود: امروز در کردستان برادری و دوستی و وحدت، محور و معیار اصلی خدمت به مردم است و هرکس قصد تضعیف این وحدت را داشته باشد به او اجازه این کار را نخواهیم داد.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: کارهای بزرگ دیگری را در آینده در دست اقدام داریم که امیدواریم با کار جهادی بتوانیم آنها را به سرانجام برسانیم.

کد خبر 703040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.