رقابت اصحاب رسانه اصفهان در پنجمین دوره مسابقات رایانه‌ای تحرکی

پنجمین دوره مسابقات بازی های رایانه‌ای تحرکی رسانه‌های استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، پنجمین دوره مسابقات بازی‌های رایانه‌ای تحرکی رسانه‌های استان اصفهان به صورت جداگانه در دو گروه خواهران و برادران از ساعت ۸ صبح در مجموعه تفریحی ورزشی ژیوار آغاز و در اختتامیه هدایا و احکامی به نفرات اول تا سوم تقدیم شد.

ثبت نام این مسابقات از طریق سایت خانه مطبوعات استان توسط اصحاب رسانه اصفهان صورت گرفت و حدود ۶۰ نفر از اعضا رسانه‌های استان در این مسابقات شرکت کردند.

بازی‌های رایانه‌ای تحرکی موجب تحرک فعالیت ذهنی، فیزیکی و ارتباطی اهالی رسانه می‌شود و اینگونه مسابقات باعث ارتقای ادراک، تحلیل، هماهنگی عصب و عضله و همچنین کاهش استرس در وجود خبرنگاران استان اصفهان می‌شود.

محمدمهدی کاظمی، رئیس کمیته ورزش‌های الکترونیک همگانی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار می‌کند: امروز پنجمین دوره مسابقات بازی‌های رایانه‌ای تحرکی اصحاب رسانه اصفهان، تحت عنوان جام شهر زندگی در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد.

وی اضافه می‌کند: حدود ۶۰ نفر از اصحاب رسانه اصفهان در این مسابقات شرکت کردند و به نفرات برتر این مسابقه جوایزی به همراه حکم اهدا شد، همچنین امید است تا در آینده میزبان اولین دوره بازی‌های رایانه تحرکی در کشور باشیم.

ناصر بهروان، مدیر خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا می‌گوید: دوره‌های قبل این مسابقات با این دوره تفاوت‌های بسیاری داشت، در این راستا اصحاب رسانه به این تفریح‌ها نیاز دارند و امید است تا اصحاب رسانه از مجموعه فرهنگی ژیوار استفاده خوب و مفیدی داشته باشند.

به گزارش ایمنا، در اختتامیه پنجمین دوره مسابقات بازی‌های رایانه‌ای تحرکی رسانه‌های استان اصفهان هدایا و احکامی به ساجده دقاغیان نفر سوم از خبرگزاری ایمنا، دلارام قندهاری نفر دوم از روزنامه اصفهان زیبا، اشرف کمالی نفر اول از روزنامه نسل فردا در گروه بانوان و در گروه آقایان به احمدرضا منزه نفر سوم از روزنامه اصفهان امروز، حسین صادق‌زاده نفر دوم از پایگاه خبری مفتاح نیوز و علیرضا فضلیان نفر اول از پایگاه خبری صدای نائین تقدیم شد.

در مراسم اختتامیه نیز لوح تقدیر و جوایز به نفرات برتر اهدا شد.

کد خبر 702987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.