چهره پلید استکبار جهانی بر همگان مشخص شده است

خطیب موقت نماز جمعه اصفهان گفت: جهان امروز به این نتیجه رسیده است که طوفان الاقصی یک واکنش فلسطینی در مقابل جایت های رژیم کودکش بود، امروز چهره پلید استکبار جهانی بر همگان مشخص شده است و موجب ایستادگی آزادگان جهان در مقابل این جنایت‌ها شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت‌الاسلام سید احمد محمودی، ظهر امروز _جمعه نوزدهم آبان‌ماه_ در خطبه نماز جمعه اصفهان این هفته اظهار کرد: امیرالمومنین (ع) در اکثر نامه‌هایی که به والی‌های شهرهای مختلف نوشته‌اند و امروز در کتب احادیث مکتوب شده است، شاهدیم که حضرت علی (ع) ابتدا والی و در ادامه مردم شهر رو دعوت به تقوا کرده‌اند، ایشان در نامه‌ای به والی مصر خاطرنشان می‌کنند که تقوای الهی کلید رسیدن به سعادت در دنیا و آخرت است.

وی افزود: خداوند در آیه ۳۰ سوره نحل می‌فرمایند، انسان‌های متقی نه تنها در دنیا بلکه در آخرت نیز به سعادت خواهند رسید، این آیه نشان دهنده این است، که تقوای الهی در بر گیرنده در تمامی آموزه‌های دینی است.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره روز کتابخوانی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر ضرورت کتابخوانی تاکید کردند، ایشان در رابطه با کتاب می‌فرمایند کتابخوانی و علم آموزی نه تنها یک وظیفه ملی که یک واجب دینی است و امروز از همه بیشتر، جوانان و نوجوانان‌، باید احساس وظیفه کنند.

محمودی تاکید کرد: معجزه جاوید دین اسلام کتاب قرآن است و این موضوع نشان دهنده اهمیت کتاب در دین اسلام است، امیدواریم جوانان و نوجوانان کتاب بخوانند و ارزش آن را بدانند.

وی با اشاره به سالروز حماسه مردم اصفهان در ۲۵ آبان گفت: مردم اصفهان با صلابت و فریاد مرگ آمریکا ۳۷۰ پیکر شهید گلگون کفن خود را تشییع کردند، صدام در حقیقت ابزار شیطان بزرگ بود.

وی خاطرنشان کرد: کشتار وحشیانه رژیم صهیونیستی در یک ماه گذشته باعث شهادت ۱۰ هزار نفر از مردم غزه شده است، جنایتکاران صهیونیستی در یک ماه گذشته بیش از ۴ هزار کودک را به شهادت رسانده است، مجدداً شب گذشته شاهد بودیم که رژیم جنایتکار به بیمارستانی در غزه حمله کرده است.

امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: جهان امروز به این نتیجه رسیده است که طوفان الاقصی یک واکنش فلسطینی در مقابل جایت های رژیم کودکش بود، امروز چهره پلید استکبار جهانی بر همگان مشخص شده است و موجب ایستادگی آزادگان جهان در مقابل این جنایت‌ها شد،

وی خاطرنشان کرد: امروزکشورهای اسلامی ضرورت دارد با وحدت و مقابل این رژیم کودکش بیاستند، زیرا قطعاً صهیونیستی رفتنی است.

کد خبر 702965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.