۳۰ مصوبه در سفر به ثلاث باباجانی  به تصویب شورای اداری استان رسید

استاندار کرمانشاه گفت: در شورای اداری شهرستان و استان حدود ۳۰ مصوبه که از پیش جمع‌بندی شده بود، تصویب شد که با نظارت و پیگیری اجرایی خواهد شد.

محمد طیب صحرایی شامگاه _ پنجشنبه هجدهم آبان‌ماه _ و در پایان سفر یک روزه خود به شهرستان ثلاث باباجانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در سفر شهرستانی امروز برخی از مسائل و مشکلات شهرستان ثلاث باباجانی بررسی و تصمیماتی برای رفع آنها گرفته شد.

وی افزود: بازدید از تونل سیاه طاهر، بیمارستان ۳۲ تخت خوابی و ساختمان آسیب دیده آموزش و پرورش شهرستان از جمله اقداماتی بود که در این سفر انجام شد.

استاندار کرمانشاه با اشاره به انجام نشدن اقدامات لازم برای بازسازی و ترمیم بیمارستان ۳۲ تختخوابی ثلاث باباجانی، گفت: لازم است معاونان استانداری در حوزه‌های مختلف وظایف خود در سطح این شهرستان را انجام دهند تا شاهد رفع این مشکلات باشیم.

صحرایی اضافه کرد: در جلسه شورای اداری مشترک استان و شهرستان نیز تصمیماتی برای معضل آب شهرستان ثلاث باباجانی اتخاذ و مصوباتی در حوزه راه، مسکن و بهداشت و درمان انجام شد.

وی گفت: در ادامه سفر به شهرستان ثلاث باباجانی با تعدادی از مردم شهرستان دیدار چهره به چهره داشتم و نکاتی که داشتند مرور و دستورات اداری لازم صادر شد که امید است رفع شود.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: در شورای اداری شهرستان و استان حدود ۳۰ مصوبه که از پیش جمع بندی شده بود، تصویب شد که با نظارت و پیگیری اجرایی خواهد شد.

کد خبر 702933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.