مشکلات موجود کم‌کاری مدیران را توجیه نمی‌کند

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: مشکلات موجود انفعال، کم کاری و ترک فعل مدیران را توجیه نمی‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام رضا براتی زاده امروز- پنج شنبه هجدهم آبان - در شورای قضائی خراسان شمالی اظهار کرد: ظرفیت‌ها و فرصت‌های سرمایه گذاری در استان به ویژه در حوزه‌های صنعتی و معدنی مطلوب است.

وی افزود: حوزه صنعت و معدن خراسان شمالی به‌رغم فرصت بزرگ، نیازمند ساماندهی است تا با حمایت مسئولان شاهد جلب بیشتر سرمایه گذاران باشیم تا به رشد اقتصادی و اشتغالزایی استان کمک کند.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی با اشاره به اینکه مسئولان پیش از قبول وظیفه باید با مشکلات استان آشنا باشند، اضافه کرد: مشکلات موجود انفعال، کم کاری و ترک فعل مدیران را توجیه نمی‌کند.

براتی‌زاده تاکید کرد: مبانی شکل گیری برخی مشکلات در استان نیاز به تأمل همه جانبه و هم فکری و هم اندیشی دارد و با تدبیر و تشکیل اتاق فکر می‌شود در مسیر پیشبرد اهداف پیش بینی شده حرکت کرد.

وی اضافه کرد: برای پیشگیری از شکل گیری جرایم و تخلفات، باید نوع و ساختار نظارت‌ها تغییر و در قالب سازوکارهای الکترونیک ارتقا یابد.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی روند فعلی نظارت‌ها در استان را به ویژه در حوزه بازار و کالاهای اساسی رضایت‌بخش ندانست و ادامه داد: زیرساخت‌های سخت افزاری و نرم افزاری حوزه نظارت‌ها باید تقویت شود.

براتی‌زاده گفت: در حوزه نظارت بر عملکرد متصدیان نانوایی‌ها باید سامانه‌ای پیش بینی و اجرایی شود که به صورت برخط، عملکرد این صنف را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهد تا مجرایی برای تخلف وجود نداشته باشد.

کد خبر 702813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.