شاخص آلودگی هوای مناطق تهران؛ امروز ۱۸ آبان

کیفیت هوا در کلانشهر تهران امروز (پنجشنبه) با قرار گرفتن روی شاخص ۱۰۳ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سنجش کیفیت هوا امروز _پنجشنبه هجدهم آبان‌_ در ایستگاه‌های باقرشهر با شاخص ۱۷۱، دماوند با شاخص ۱۵۲، شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۱۵۲، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۱۵۵، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۱۵۵، فرمانداری شهرری با شاخص ۱۶۰، قائم با شاخص ۱۵۳، ملارد با شاخص ۱۵۴ و ورامین با شاخص ۱۵۸ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های پاکدشت با شاخص ۱۳۰، پیروزی منطقه ۱۳ با شاخص ۱۴۲، تربیت مدرس منطقه شش با شاخص ۱۱۳، تهران پارک شکوفه با شاخص ۱۰۳، چشمه با شاخص ۱۰۲، سلامت با شاخص ۱۴۵، شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۱۰۱، شهریار با شاخص ۱۴۷، علم و صنعت با شاخص ۱۱۲، قرچک با شاخص ۱۴۳، لواسانات با شاخص ۱۳۳، در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های آتی‌ساز با شاخص ۶۲، اتوبان محلاتی منطقه ۱۴ با شاخص ۶۳، اسلام‌شهر با شاخص ۵۱، اقدسیه منطقه یک با شاخص ۹۴، امام خمینی با شاخص ۶۴، بهارستان با شاخص ۹۴، پارک رازی با شاخص ۶۷، پاسداران با شاخص ۹۳، پردیس با شاخص ۱۰۰، پونک با شاخص ۸۵، پیشوا با شاخص ۷۷، دانشگاه تهران با شاخص ۹۹، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۹۴، رباط‌کریم با شاخص ۸۹، ژئوفیزیک با شاخص ۶۳، در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

همچنین دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های ستاد بحران منطقه هفت با شاخص ۱۰۰، شریف منطقه دو با شاخص ۹۸، شهرداری منطقه دو با شاخص ۷۴، شهرداری چهار با شاخص ۸۳، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۸۷، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۷۶، قدس با شاخص ۵۸، گلبرگ منطقه هشت با شاخص ۸۸، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۶۶، منطقه ۱۵ با شاخص ۹۷ و میدان مفتح منطقه ۹ با شاخص ۷۳، در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 702759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • زینب IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
    1 0
    هوا بیشتر از اینا کثیفه شاخص بالا 180