ارتقای زیرساخت‌های حمل‌ونقل عمومی اولویت سال آینده مدیریت شهری اصفهان است

شهردار اصفهان گفت: سال آینده به طور قطع یکی از اولویت‌های مدیریت شهری ارتقای زیرساخت‌های حمل‌ونقل عمومی خواهد بود، چراکه ورود هر اتوبوس با استانداردهای بالا به خطوط حمل‌ونقل عمومی، موجب می‌شود تا شهروندان راحت‌تر نفس بکشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _چهارشنبه هفدهم آبان_ در مراسم انعقاد قرارداد خرید ۵۰ دستگاه اتوبوس ۱۸ متری بی‌آرتی با شرکت اسنا با بیان اینکه مسیر فنی این موضوع طی شده و کار به نتیجه رسیده است، اظهار کرد: از همکاران خود در شهرداری، معاونت حمل‌ونقل و ترافیک و شرکت اتوبوسرانی اصفهان، همچنین شرکت خودروسازی اسنا برای تحقق این اتفاق مهم در این کلان شهر تشکر می‌کنم.

وی افزود: انعقاد این قرارداد می‌تواند سرآغازی برای انجام اقدامات بعدی در این حوزه باشد، ضمن اینکه شهرداری اصفهان در دوره‌های قبل نیز با شرکت اسنا همکاری خوب و رضایت‌بخش داشته است.

شهردار اصفهان با بیان اینکه سال آینده به‌طور قطع یکی از اولویت‌های مدیریت شهری ارتقای زیرساخت‌های حمل‌ونقل عمومی خواهد بود، تصریح کرد: امیدوارم این همکاری با شرکت اسنا تداوم داشته باشد و بتوانیم در باقی مانده سال جاری و سال آینده قرارداد جدید دیگری نیز با این شرکت داشته باشیم.

وی تاکید کرد: ورود هر اتوبوس با استانداردهای بالا به خطوط حمل‌ونقل عمومی موجب می‌شود تا شهروندان راحت‌تر نفس بکشند.

کد خبر 702653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.