۷ دستگاه اتوبوس ۱۸ متری به خطوط بی‌آرتی اصفهان اضافه می‌شود

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با اشاره به انعقاد قرارداد خرید ۵۰ دستگاه اتوبوس ۱۸ متری بی آر تی با شرکت اسنا گفت: تعداد هفت دستگاه از این اتوبوس‌ها بهمن ماه سال جاری و مابقی در اولین فرصت تحویل داده خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، داوود بحیرایی امروز _چهارشنبه هفدهم آبان_ در مراسم انعقاد قرارداد خرید ۵۰ دستگاه اتوبوس ۱۸ متری بی‌آرتی با شرکت اسنا اظهار کرد: تعداد هفت دستگاه از این اتوبوس‌ها بهمن‌ماه سال جاری و مابقی در اولین فرصت تحویل داده خواهد شد.

وی افزود: این اتوبوس‌های ۱۸ متری به صورت دو کابین و دارای موتور قدرتمند و استاندارد آلایندگی روز یورو ۵ EEV همراه با سامانه کاهش اکسیدهای نیتروژن NOX است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه تصریح کرد: این اتوبوس‌ها مجهز به رمپ ویلچر برای استفاده افراد توانخواه از نوع شاسی کم‌ارتفاع، همچنین دارای سامانه‌های ایمنی هشدار برخورد از جلو برای حفاظت از عابران عبوری از جلوی اتوبوس، دوربین ۳۶۰ درجه برای کنترل کامل اطراف اتوبوس برای حفظ ایمنی شهروندان و مسافران، دارای سنسورهای ایمنی مسافر برای پیشگیری از قرار گرفتن مسافر بین درهای اتوبوس و مجهز به سیستم ایمنی جلوگیری از حرکت اتوبوس هنگام باز بودن درهای آن است.

وی ادامه داد: اتوبوس‌های ۱۸ متری خطوط بی آر تی خریداری شده از شرکت اسنا مجهز به سیستم کنترل پایداری برای جلوگیری از واژگونی اتوبوس، مجهز به سیستم کمکی حرکت در سراشیبی‌ها، دارای شارژر USB به ازای هر صندلی در اتوبوس، دارای سیستم نمایشگر برای ارائه اطلاعات به مسافران و اطفای حریق اتوماتیک است.

بحیرایی خاطرنشان کرد: دو کابین بودن این اتوبوس‌ها از ویژگی شاخص آن‌ها به لحاظ جابه‌جایی حجم زیادی از مسافر در خطوط بی‌آرتی است و به‌وسیله این اتوبوس‌ها به سفر تعداد بسیاری از شهروندان در سطح شهر کمک خواهد شد.

کد خبر 702636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.