جایزه اصفهان ظرفیت‌های نصف جهان را نمایان می‌کند

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: در جایزه اصفهان با برگشت به عقب متوجه ظرفیت‌های موجود در شهر اصفهان می‌شویم که قابلیت بارور شدن دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدعلی معرک‌نژاد امروز _چهارشنبه هفدهم آبان_ در نشست طراحی جایزه اصفهان با اشاره به اینکه «شهر زندگی» شهری است که نیازهای اولیه ساکنان و شهروندان خود را پاسخ دهد، اظهار کرد: شهر زندگی شهری است که هم‌آهنگ باشد، به این معنا که مدیریت شهری و ساکنان به‌صورت یک ارکستر هماهنگ عمل کنند.

وی با بیان اینکه لزومی ندارد افراد مؤثر برای شهر اصفهان، حتماً اصفهانی باشند، افزود: همان‌طور که مشاهده می‌کنید بسیاری از مشاهیر دفن شده در تخت فولاد اصفهانی نیستند، اما توسط حاکمان وقت فرصت برای آن‌ها ایجاد شده است، تحویل گرفته شدند و موفق به خلق اثر شدند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با بیان اینکه شهر اصفهان محل تضارب آرا و نگاه‌های مختلف بوده است، ادامه داد: ممکن است در جایزه اصفهان با برگشت به عقب متوجه ظرفیت‌های موجود در شهر اصفهان می‌شویم که قابلیت بارور شدن دارد.

وی با اشاره به اینکه باید به مسیرهای گذشته برگردیم و بررسی کنیم که اصفهان در چه زمینه‌هایی حرف برای گفتن دارد و برای همان موارد جوایز مختلف تعریف کنیم، تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود باید اتصال هنر و هنرمند به‌ویژه در محدوده مدیریت شهری برقرار شود.

معرک‌نژاد گفت: نیاز نیست جایزه اصفهان یک رویداد باشد، زیرا بخش زیادی از این موضوع، فرایند و سازوکارهایی است که مجموعه جوایز را در یک بازه زمانی کنار هم قرار می‌دهد و هرکدام بر اساس سیاست‌ها می‌تواند ضریب داشته باشد.

کد خبر 702628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.