فاز نخست بزرگراه شمالی کرج به بهره‌برداری می‌رسد

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج گفت: هفته آینده فاز نخست بزرگراه شمالی کرج که حدفاصل بلوار طالقانی و بلوار انقلاب است بهره‌برداری خواهد رسید.

عمار ایزدیار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرج با اشاره به کمبود سرانه‌های درمانی در هسته مرکزی شهر، اظهار کرد: مجموعه مدیریت شهری موافقت کرد یکی از مراکز درمانی حوالی میدان توحید خدمات رسانی بهتری به شهروندان ارائه دهند.

وی با اشاره به پروژه ساختمانی فرهنگی و ورزشی واقع در منطقه آق تپه، افزود: با تصویب شورای شهر، ۱۴ میلیارد تومان به عدد ردیف پروژه اضافه می‌شود و تا قبل از پایان سال افتتاح خواهد شد.

سخنگوی شورای شهر کرج با بیان اینکه هفته آینده فاز ۱ بزرگراه شمالی به بهره برداری می‌رسد، ادامه داد: حدفاصل بلوار طالقانی و بلوار انقلاب زیر بار ترافیک می‌روند.

وی در خصوص طرح تفضیلی شهر، تصریح کرد: طرح تفضیلی از سه بخش رابطه، معابر و پهنه‌بندی تشکیل شده است و در حال حاضر جلسات متعددی در ارتباط با طرح تفضیلی برگزار می‌شود.

ایزدیار با بیان اینکه کارکرد طرح تفضیلی پنج سال است، گفت: ۱۴ سال از طرح تفضیلی می‌گذرد از سال ۸۸ تا الان فقط تغییراتی در طرح تفضیلی ایجاد کردند و در تلاش هستیم طرح تفضیلی را آماده کنیم تا حداقل کارکرد ۱۰ ساله داشته باشد.

کد خبر 702621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.